شهردار نیویورک از شبکه های اجتماعی – بازیگرها شکایت کرد

شهردار نیویورک از شبکه های اجتماعی – بازیگرها شکایت کرد

مقاله شکایت شهردار نیویورک از شبکه های اجتماعی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شهردار نیویورک و تعدادی از مدارس و سازمان های دولتی این شهر به خاطر خسارات وارده به فرزندانشان. شبکه های اجتماعی شکایت کردند.

اریک آدامز، شهردار نیویورک او اخیراً گفته است که در شبکه های اجتماعی از چندین مدرسه و سازمان دولتی به دلیل آسیب های وارده به سلامت روان کودکان و نوجوانان شکایت کرده است. این موضوع در کشور ما تا حد بسیار خطرناکی پیش رفته است و کمتر خانواده ای را می بینیم که خود و فرزندانشان به فضای مجازی علاقه ای نشان ندهند.

پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت، تیک توک، ایکس و غیره. آنها شبکه های اجتماعی هستند که با زندگی مردم آمیخته شده اند و اگر روزی از آنها استفاده نکنیم انگار یک بیماری داریم. اکنون علاقه به این پلتفرم ها در کشورهایی مانند آمریکا که هیچ گونه فیلترینگی در فضای مجازی ندارند، بسیار بیشتر از کشورهایی مانند ما است و استفاده از آنها نیز بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: سند حفاظت از حریم خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی در دست بررسی است

شکایت رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی

در این مورد به شبکه های اجتماعی تیک توک، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و پلتفرم یوتیوب اشاره شده است و تمامی شرکت ها به قابلیت ها و ابزار پلتفرم های خود برای محدودسازی آسیب در سنین پایین اشاره کرده اند.

شاکیان می گویند که شرکت های فناوری با طراحی و بازاریابی محصولات اعتیادآور، چندین قانون مزاحمت عمومی بزرگ ترین شهر آمریکا و سهل انگاری فاحش را نقض کرده اند. اعتیاد جوانان و کودکان به شبکه های اجتماعی یکی از موضوعات مهمی است که طیف سیاسی آمریکا را در شبکه های اجتماعی مختلف متمرکز کرده است.

شهردار نیویورک می گوید:

“در طول دهه گذشته، ما دیدیم که دنیای آنلاین چقدر اعتیاد آور و استرس زا است و کودکان را در معرض سیل دائمی محتوای خطرناک قرار می دهد و به بحران ملی سلامت روان جوانان دامن می زند.”

شکایت رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی

مدیران ارشد رسانه های اجتماعی، از جمله مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا و مالک فیس بوک، اینستاگرامتریدز و واتس‌اپ چند روز پیش با حضور در کنگره آمریکا، هدف انتقادات تند درباره تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان کودکان و نوجوانان قرار گرفتند. ویدئوی عذرخواهی زاکربرگ این امر توجه بسیاری را از سوی خانواده های کسانی که فرزندانشان توسط شبکه های اجتماعی آسیب دیده اند به خود جلب کرد.

با این حال، شرکت های رسانه های اجتماعی می گویند که از بالاترین سطح مراقبت برای جلوگیری از آسیب پیروی می کنند و متا طی سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت سهام خود بوده است.

Tiktok در بیانیه‌ای اعلام کرد که «مراقبت پیشرو در صنعت» از جمله قابلیت‌های کنترل والدین و ویژگی‌های محدودیت سنی را اجرا کرده است و همواره در تلاش است تا جدیدترین روش‌ها را برای ایمنی جامعه شناسایی و اجرا کند.

شمالصاحب گوگل، صاحب یوتیوب، همچنین ادعا می کند که این اتهامات “اساسا صحت ندارند”. گوگل می گوید که ارائه یک تجربه ایمن تر و سالم تر همیشه اولویت اصلی آن است و با متخصصان در این زمینه برای پیکربندی سرویس ها و خط مشی ها همکاری می کند.

گوگل می گوید:

ما خدمات و سیاست‌هایی را ایجاد می‌کنیم تا تجربه‌ای متناسب با سن جوانان ارائه دهیم و به والدین سطح بالایی از کنترل را بدهیم.»

شکایت رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی

متاکو وی همچنین در پاسخ به این شکایت اعلام کرد که «یک دهه است که روی این موضوعات کار می‌کند» و می‌خواهد «نوجوانان تجارب ایمن و متناسب با سن خود داشته باشند» و شکرت بیش از 30 ابزار برای حمایت از آنها و والدینشان دارد. . .

از آنجایی که اکثر این شرکت ها در ایالت کالیفرنیا مستقر هستند، شکایت فوق در شعبه دادگاه عالی کالیفرنیا در لس آنجلس مطرح شد.

در سال 2022، شکایت مشابهی در ناحیه شمالی کالیفرنیا علیه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی تنظیم شد و در آن زمان چندین نفر و مدارس ادعا کردند که از آنجایی که محصولات این شرکت‌ها برای گذراندن بیشتر وقت پشت تلفن طراحی شده‌اند، بسیاری از افراد احساسی و فیزیکی دارند. جراحات از جمله مرگ رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

  • طرح ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و وبلاگ نویسان با حجاب در دستور کار قرار گرفت
  • انتشار سند بخشنامه مرکز ملی فضای مجازی حفاظت از داده ها [+تصویر]
  • صدور گواهی بدون معاینه در فضای مجازی ادعایی کذب است

نظر شما در مورد آسیب شبکه های اجتماعی به کودکان و نوجوانان چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله شکایت شهردار نیویورک از شبکه های اجتماعی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.