شهردار پاریس شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) را با یک فاضلاب جهانی – بازیگرها مقایسه کرد

شهردار پاریس شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) را با یک فاضلاب جهانی – بازیگرها مقایسه کرد

مقاله شهردار پاریس در مقایسه شبکه اجتماعی – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آن هیدالگو، شهردار پاریس، خروج خود را از این امر اعلام کرد x شبکه اجتماعی (توئیتر سابق)، اظهار داشت که این فضای مجازی در واقع مانند یک “فاضلاب بزرگ جهانی” است که با انتشار اطلاعات نادرست به نابودی دموکراسی کمک می کند.

در سال 2022، ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، تعداد زیادی از کارکنان این شرکت را اخراج کرد. این کارمندان مسئولیت های زیادی در رابطه با تغییر و ویرایش مطالب در شبکه اجتماعی داشتند. این تغییرات منجر به از دست دادن چندین شرکت بزرگ تبلیغاتی شده است و در عین حال انتقادهای جدی از جمله از سوی کاخ سفید به برنامه ای به نام «X» را نیز به دنبال داشته است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • نحوه حذف اکانت روبیکا چگونه حساب کاربری روبیکا را حذف کنیم؟
  • حذف اکانت توییتر؛ آموزش تصویری نحوه حذف حساب کاربری X (توئیتر سابق)

شهردار پاریس شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) را با یک فاضلاب جهانی مقایسه کرد

هیدالگو چندین پست به زبان های انگلیسی و فرانسوی منتشر کرده است که در آن از دستکاری اطلاعات، انتشار اخبار جعلی و انتقاد برخی از دانشمندان و زنان صحبت کرده است. او مدعی شد که این پلتفرم و صاحب آن عمدا به تشدید تنش ها و درگیری ها کمک می کنند.

x شبکه اجتماعی
x شبکه اجتماعی

استراتژی هیدالگو برای تبدیل پاریس به پایتخت دوچرخه سواری واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. برخی از مردم این استراتژی را تحقیر کردند و برخی دیگر آن را تحسین کردند. آن هیدالگو که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سال 2022 با 1.7 درصد آرا شکست خورد، اخیراً در مورد موضوع X اظهار نظر کرده است: «شبکه X تبدیل به یک فاضلاب جهانی شده است، آیا باید در این وضعیت مشارکت کنیم؟

بیشتر بخوانید:

  • چت ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های X را تجزیه و تحلیل می کند
  • سفر ایلان ماسک به اسرائیل و دیدار او با نتانیاهو; آیا ماسک ثابت می کند که یهودی ستیز نیست؟
  • گوگل در آپدیت جدید خود تعداد فالوورهای اکانت های ایکس و اینستاگرام را نشان می دهد

نظر شما در مورد اظهار نظر شهردار پاریس در شبکه اجتماعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله شهردار پاریس در مقایسه شبکه اجتماعی – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.