شوخی تلخ طرفداران دیزنی لند با خانم بازیگر که موهایش را در بیماری از دست داد!

شوخی تلخ طرفداران دیزنی لند با خانم بازیگر که موهایش را در بیماری از دست داد!

به تازگی شوخی اعتراضی که توسط طرفداران انیمیشن‌های دیزنی در اعتراض به انتخاب بازیگران لایو اکشن های جدید ایجاد شده است توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

بازیگرها- انتخاب «هیلی بیلی» به عنوان پری دریایی و «ریچل زگلر» به عنوان سفید برفی برای بازی در لایو اکشن های‌دیزنی با مخالفت تعداد زیادی از دوست داران کارتون های قدیمی مواجه شده بود.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، آنها می‌گفتند با اینکه این دو بازیگران توانایی هستند ولی شبیه به شخصیت های قدیمی نیستند و دیزنی باید داستان های جدید برای بازی این افراد بسازد نه داستان های قدیمی را تغییر دهد.

این موضوع مخصوصا چند روز اخیر بعد از دست به دست شدن ویدیو از «ریچل زگلر» که نقش سفید برفی را بازی خواهد کرد مورد اتقاد شدید طرفداران قرار گرفت و در واکنش به این موضوع بازیگر این نقش گفته است:« دیگر سال ۱۹۳۷ نیست که سفید برفی دنبال شاهزاده باشد او اکنون دنبال اداره کردن‌جامعه و خواسته ی خودش است . در کارتون قبلی بر روی زندگی عشقی او‌ تمرکز‌زیادی شده بود و عاشق مردی غریبه بود که او را دنبال می‌کرد که عجیب است.»

همچنین ۷ کوتوله نیز در این لایو‌اکشن‌با ۷ انسان معمولی جایگزین شده اند!!

حالا طرفداران دیزنی برای رساندن صدای اعتراضشان اعلام کردند:« هی دیزنی چطوره جیدا را برای بازی در نقش راپونزل انتخاب کنید!!»

همانطور که در خبر های قبلی منتشر شد،جیدا پینکت اسمیت به دلیل بیماری آلوپسی موهایش را از دست داده و این شوخی تلخ برخی کاربران در مورد موهای اوست که به شوخی از دیزنی خواستند نقش شخصیت معروف راپونزل که با موهایش معروف است را به این بازیگر بدهند.

البته بسیاری هم این شوخی‌را نا مناسب دانستند و نوشتند کسایی که این شوخی را منتشر کردند منتظر سیلی محکمی از «ویل اسمیت»،همسر جیدا پینکت اسمیت  باشند.

کمپانی دیزنی با لایو‌اکشن های سیندرلا ، علائدین و دیو‌ و‌دلبر موفقیت فراوان به دست اورد ولی به نظر می‌رسد سیاست جدید این کمپانی به ضررش خواهد بود!

نوشته شوخی تلخ طرفداران دیزنی لند با خانم بازیگر که موهایش را در بیماری از دست داد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.