شوهر سابق او، برد پیت، به مرور زمان جوانتر شده است!

شوهر سابق او، برد پیت، به مرور زمان جوانتر شده است!

کاربران اینترنت در پست جدید خود در اینستاگرام زیبایی و ظاهر جوان جنیفر آنیستون بازیگر 54 ساله هالیوود را تحسین کرده اند!

به بازیگرها – جنیفر آنیستون بازیگر سریال معروف «بچه ها» در جدیدترین پست خود در شبکه های اجتماعی شگفت انگیز به نظر می رسد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنیفر آنیستون در جدیدترین پست آنلاین خود فوق العاده به نظر می رسد! طرفداران این ستاره 54 ساله را به خاطر ظاهر جوان و زیبایش تحسین کرده اند.

جنیفر آنیستون اخیراً برنامه تمرینی خود را با 42.3 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

او همچنین ویدیویی از تمرین خود را آپلود کرد.

کاربران اینترنتی در قسمت نظرات این پست به سرعت از ظاهر فوق العاده این بازیگر زن تمجید کردند.

ظاهر جوان جنیفر آنیستون در 54 سالگی

تبلیغ بازیگر زن مجموعه ورزشی!

در این ویدیو جنیفر آنیستون را با لباس ورزشی مشاهده می کنید. او در توضیح این ویدیو به طرفدارانش می گوید: «من رسما عضوی از خانواده pvolve هستم.

من بسیار مفتخرم که از بنیانگذار این مجموعه و مربیان با استعداد آن حمایت می کنم.

این یکی از تمرینات مورد علاقه من است. من از تیمم بسیار سپاسگزارم و برای اتفاقات پیش رو بسیار هیجان زده هستم.”

طرفداران این بازیگر زن ظاهر جوان و زیبای این ستاره هالیوود را باور نمی کردند. به گزارش بازیگرها، بسیاری از کاربران معتقدند که او با گذشت زمان جوان تر و زیباتر شده است. گروه دیگری از طرفداران نیز معتقدند که باورش سخت است که این ستاره 54 ساله باشد.

این اولین باری نیست که ستاره سری جدید “معمای قتل” به دلیل ظاهر خیره کننده اش مورد تحسین قرار می گیرد.

برد پیت توسط همسر سابقش با گذشت زمان جوان تر شده است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.