شوهر «سولماز غنی» با تغییر چهره اش شوکه شد/تصاویر

شوهر «سولماز غنی» با تغییر چهره اش شوکه شد/تصاویر

تصاویر سولماز غنی در کنار همسرش منتشر شد. ظاهر همسرش با این بازیگر بسیار متفاوت است.

به گزارش فرشین وی، عکس های جالب و دیدنی سلولماز غنی بازیگر خوش تیپ و سرشناس سینمای ایران در کنار همسرش علی رحیمی که یکی از بازیگران سینماست تعجب همگان را برانگیخت.

با قیافه شوهر "سولماز غنی" همه شوکه شدند/تصاویر
با قیافه شوهر "سولماز غنی" همه شوکه شدند/تصاویر

ماجرای مهاجرت سولماز غنی

اگر متولد دهه 60 یا قبل از آن هستید، احتمالاً به خاطر دارید که فیلم جوان پسند «اتانازی» با بازی حسام نواب صفوی که در ابتدای ستاره شدنش بود، در سال 80 اکران شد.

نقش اصلی زن آن فیلم سولماز غنی بود که دو سال بعد در سریال پرطرفدار «تب سرد» با شهاب حسینی همبازی شد. غنی پس از چندین سال غیبت و کم کاری در دهه 90 در آثار مطرحی چون «دردسرهای عظیم» و «پنج کیلومتر تا بهشت» ظاهر شد و به هیچ وجه از بازیگران سیاه پوست لشکر نبود.

سولماز غنی در موج مهاجرت ها ناگهان ناپدید شد و اندکی بعد عکس های غیرعادی از او در فضای مجازی منتشر شد. عکس هایی که خودش منتشر کرده تقریبا قطعی به نظر می رسد و طبق سنت نانوشته یک بازیگر سرشناس تنها زمانی چنین عکس هایی را منتشر می کند که قصد بازگشت به کشور را نداشته باشد.

در همین زمان بود که خبرهای غیررسمی از پیوستن او به شبکه جم منتشر شد. اما خانم غنی تا به حال در هیچ اثری متعلق به یک شبکه خارجی ظاهر نشده است و شایعات حاکی از بازگشت وی به کشور است. و ظاهرا مشخص شد که برای دیدار با خانواده اش به خارج از کشور سفر کرده است.

شوهر «سلماز غنی» با برعکس شدن صورتش شوکه شد/تصاویر اول صبح. ظاهر شد.