شوک به دنیای بازیگری؛ «آتش» آسمانی شد!

شوک به دنیای بازیگری؛  «آتش» آسمانی شد!

جواد گلپایگانی زاده متولد 5 اسفند 1329 در گلپایگان تهیه کننده و بازیگر اهل ایران بود. او با بازی در نقش عاطقی در سریال آینه عبرت به بازیگر معروف ایرانی تبدیل شد.

به گزارش صبح به نقل از فرارو; حسن صفدری شاعر و پسر عمویش با تایید این خبر به ایسنا گفت: وی صبح امروز (یکشنبه 23 اسفند) در خواب بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گفته وی، مراسم تشییع پیکر نظری گلپایگانی احتمالا فردا (دوشنبه 24 اسفندماه) ساعت 10 صبح در بهشت ​​زهرا(س) برگزار می شود. با توجه به اینکه پسرش به دنبال کارهای اداری است هنوز مشخص نیست در کدام قطعه دفن خواهد شد.

صفدری همچنین در صفحه شخصی خود نوشت: محمدجواد نظری گلپایگانی (پسر عمویم) در طول پنجاه سال فعالیت هنری خود بیش از نود ترانه خواند و بیش از پنجاه فیلم ساخت و اولین فیلم او «مادر» در دهه پنجاه بود. و آخرین فیلم او «آقای. شانس» با اکبر عبدی در دهه هفتاد.

شخصیت «عاطقی» که در سریال «آینه عبرت» ساخته و بازی کرد، یکی از پرمخاطب ترین سریال های دهه هفتاد بود که در زمان جنگ ایران و عراق پخش شد. در آن زمان مردم برای رهایی از فشارهای عصبی جنگ زندگی می کردند و شب ها با دیدن سریال «آینه عبرت» زهر و استرس آن روز را خنثی می کردند.

آتش خودش بود. آتش در زندگی بود. حتی وقتی دستش به دهانش می رسید، از کمک به دوستان و خانواده اش دست بر نمی داشت. اما متأسفانه وقتی فعالیت هنری او به پایان رسید، از دوستان نیازمند گذشته اش خبری نشد. اطاقی امروز ما را تنها گذاشت. او را گرامی یاد کن! بدون شک آهنگ ها و فیلم هایش او را برای همیشه جاودانه ساخت. خداحافظ پسر عموی عزیزم، روحت در آرامش باد پسر عموی حسنعلی!»

 

نوشته شده توسط شوک به دنیای بازیگری; «آتش» آسمانی شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.