شکست خنده دار قهرمان.

فصیحی

هدف امروز: فرزانه فصیحی دارنده مدال طلا و رکورددار مسابقات قهرمانی آسیا بانوان در اینستاگرام خود از عدم حضور در مسابقات جهانی خبر داد. سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ایران دلیل غیبت فصیح در مسابقات جهانی گلاسکو انگلیس را «عدم صدور روادید» عنوان کرد. مشهدیاری در گفت وگو با ایسنا، گفت: مشکل صادر نشدن ویزا بود، سفارت انگلیس باید ویزا را صادر می کرد که مشکلات خاص خودش را دارد. او با عصبانیت پیروزی خود را به مردم ایران تقدیم می کند و می گوید: “فقط برای مردم ایران… برای شادی مردم ایران.”

فرزانه فصیحی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خوئه نوشت: از رقابتی دیگر جان سالم به در بردم؛ مسابقات جهانی بدون اشتباه و اشتباه، شاید درک ارزش حضور و دشواری ورود به مسابقات جهانی برای برخی ملموس نباشد. مردم اما نه پاداشی نخواستم نه حواله ای و نه در سایت فدراسیون منتشر شود نه توقعی حتی یک قدردانی ساده در سالهای اخیر یاد گرفتم که توقعاتم را به زیر صفر برسانم و امروز با وجود این همه ناملایمات و نادیده گرفته شدن، ادامه دادم، فقط امیدوار بودم که در رقابتی ترین سال خود پس از رکوردشکنی و انجام کاری بی سابقه در تاریخ ورزش، با بزرگان جهان رقابت کنم، اما نه اجازه انجام آن را پیدا کردم. دلیلش این است که دیگر برایم مهم نیست که چرا این اتفاق افتاد زیرا نه اولین بار است و نه آخرین بار است، اما اکنون پرچم ایران در سایت مسابقه نیست. از اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش کشور جلوگیری شد و غم انگیزترین چیز این بود که تلاش ها، تلاش ها و رویاهای یک ورزشکار در هم شکست. من نمی توانم هیچ کاری بکنم. چند روزی غمگینم، به خودم بیایم و ادامه بدهم. این روتین 15 سال است که ورزش من بوده است.”

حسن تفتیان یکی دیگر از بازماندگان این مسابقات نیز در صفحه شخصی خود نوشت: در ورزش چه کسی پاسخگوی من است؟ همه ورزشکاران جهان اعم از مسئولان، ورزشکاران، مربیان و هواداران برای شرکت در بزرگترین رویداد ورزشی رشته خود در جهان و کسب نتیجه، هزینه، مدیریت، تلاش و تلاش می کنند. این رویداد در دو و میدانی قهرمانی جهان نامیده می شود که همه دوندگان جهان به نوعی خواهان حضور در این رشته ورزشی هستند. حال سوال من این است که چرا حسن تفتیان در این مسابقات شرکت نکرد؟ یا باید علاوه بر تمرین و تمرکز بر حضور موفق تر در این مسابقات، کارهای اداری انجام نشده توسط فدراسیون را نیز انجام دهم؟ در مجموع حسن تفتیان باید مربیگری کند یا کاری که بر عهده فدراسیون است را انجام دهد؟ آیا متولیان ورزش کشور پیشرفت حسن تفتیان را نسبت به سال ها فعالیت با غول های سرعتی دنیا مقایسه کرده اند تا ببینند حسن تفتیان چیزی از غول های سرعتی کم دارد یا خیر؟ این مسابقات مهم را در ابتدای کار و برنامه ریزی برای فدراسیون تا المپیک در برنامه تمرینی ام قرار داده ام. چرا باید دوندگانی که توانایی کمتری نسبت به حسن تفتیان در کشورهای دیگر دارند، بیشتر از حسن تفتیان مورد حمایت قرار گیرند؟ متولیان ورزش کشور باید به درخواست من برای حمایت گوش فرا دهند، چرا وقتی در توان خود می بینم که پرچم کشورم را در میادین مهم به اهتزاز درآورم، زمینه بسیار پیش پا افتاده است، مثلاً ثبت نام و ارائه نام من به عنوان نماینده ایران. به فدراسیون جهانی “ارائه نشده است.”

پست ناکامی خنده دار دختر قهرمان برای اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.