شیائومی، مانند برندهای بزرگ، پردازنده خود را تولید می کند – Tecrato

شیائومی، مانند برندهای بزرگ، پردازنده خود را تولید می کند – Tecrato

مقاله شیائومی، مانند برندهای بزرگ، پردازنده خود را می سازد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در دنیای بسیاری از برندهای گوشی های هوشمند، تنها چهار شرکت بزرگ از جمله اپل، گوگل، هوآوی و سامسونگ ظرفیت تولید تراشه های مورد نیاز دستگاه های خود را دارند. اما به زودی یک برند دیگر ممکن است به این گروه بپیوندد: شیائومی. طبق گزارش ها، تراشه شیائومی با استفاده از فرآیند 4 نانومتری تولید خواهد شد.

در ماه ژوئن، گزارشی از TrendForce منتشر شد که ادعا می‌کرد Unisoc و Xiaomi در حال همکاری با یکدیگر برای توسعه یک تراشه 4 نانومتری هستند که شیائومی از آن در دستگاه‌های آینده خود استفاده خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

  • شیائومی 15 اولترا قبل از مدل قبلی خود عرضه خواهد شد
  • تاریخ عرضه شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو اعلام شد [+ مشخصات کلیدی]

مشخصات چیپ شیائومی و تاریخ عرضه

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Yugesh Bera، تراشه شیائومی توسط TSMC تولید خواهد شد و بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری N4P خواهد بود. یوگش ادعا می کند که این تراشه دارای مودم توسعه یافته توسط Unisoc خواهد بود و عملکرد آن مشابه تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود که در سال 2021 معرفی شد. در نهایت یوگش می گوید که شیائومی این تراشه را در نیمه اول سال 2025 معرفی خواهد کرد.

این اولین بار نیست که شیائومی سعی می کند تراشه های خود را تولید کند. در سال 2017، این شرکت اولین تراشه داخلی خود را به نام Surge S1 معرفی کرد که در شیائومی Mi 5c استفاده شده بود. اما پس از آن، شیائومی هیچ تراشه‌ای تولید نکرد، احتمالاً به این دلیل که استفاده از تراشه‌های شرکت‌هایی مانند کوالکام، مدیاتک و یونیسوک برای آن‌ها سود بیشتری داشت. حالا به نظر می رسد شیائومی قصد دارد دوباره وارد این عرصه شود.

بر اساس این اطلاعات، شیائومی به زودی وارد فاز جدیدی از تولید تراشه های داخلی خواهد شد که ممکن است تاثیر زیادی بر بازار گوشی های هوشمند داشته باشد. این حرکت می تواند به شیائومی کمک کند تا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود و بهتر با سایر برندهای بزرگ رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی سال آینده وارد بازار خواهد شد
  • مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra فاش شد. سنسور بیش از 1 اینچ برای دوربین اصلی!
  • شیائومی همچنین سه گوشی تولید می کند. رقابت تنگاتنگ شیائومی و هواوی در بازار گوشی های سه گانه

منبع: sammobile

مقاله شیائومی، مانند برندهای بزرگ، پردازنده خود را می سازد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.