شیرین نون. خ و دوستش این گونه عکس دوتایی می گیرند!

شیرین نون. خ و دوستش این گونه عکس دوتایی می گیرند!

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین سریال نون. خ عکسی از خود در کنار دوستش را به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها، در این تصویر ندا قاسمی پتویی روی سر خود و دوستش کشیده تا بدین شکل سانسور را دور زده باشد.

برای ساخت سری چهارم نون. خ نیاز به همکاری مردم و مسوولان است

ایرنا: بازیگر نقش «شیرین» در سریال «نون. خ» ساخت سری سوم این سریال در کرمانشاه را نیازمند همکاری همه مردم. و مسوولان استان دانست و گفت: برای ساخت چنین سریالی باید بستر و شرایط لازم مهیا باشد.

ندا قاسمی گفت: مدیران شبکه یک سیما بسیار تمایل دارند که فصل بعدی نون. خ هم ساخته شود. که البته امیدوارم این اتفاق مبارک در استان کرمانشاه رقم بخورد.

وی با اشاره به تولید سری دوم نون. خ در کرمانشاه گفت: این سریال علاوه بر اینکه لحظات شاد و مفرحی را برای مردم رقم زد. فرهنگ مردم کرد و بسیاری از مسایل و مشکلات مردم این خطه را به تصویر کشید.

این بازیگر کرمانشاهی افزود: این سریال توانست علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی، همدلی مردم روستاها. آداب و رسومی مانند جشن انار را برای مردم به تصویر بکشد که در گذشته اطلاعی از آن نداشتند.

قاسمی با اشاره به استقبال خوب مردم ایران از این سریال گفت: این سریال با جذابیت‌های فراوانی که برای مخاطب ایجاد کرده بود. بیننده‌های بسیاری را جذب خود کرده بود. و استقبال مثبت در فضای مجازی به حدی بود که خود من کامنت منفی درخصوص این سریال نگرفتم.

بازیگر نقش شیرین در نون. خ در خصوص نقدهای مطرح شده در مورد این سریال گفت: همه افراد حق دارند فیلم‌ها را نقد کنند و همه عوامل سریال نون. خ نقدپذیر هستند و دوست دارند بهترین کار را تولید کنند.

اما به نظرم بسیاری از افراد و مدیران قبل از اینکه کار را ببینند زود قضاوت کردند و بسیاری از نقدها از سر بی‌مهری بود و پایه و اساسی نداشت.

نوشته شیرین نون. خ و دوستش این گونه عکس دوتایی می گیرند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.