شیشه اتومبیل سیار در تهران

شیشه اتومبیل سیار در تهران

شیشه اتومبیل سیار در تهران کجاست؟ “شیشه اتومبیل عبدالهی ” معروف به عبدالهی گلس یکی از معروف ترین و بهترین مراکز نصب و تعویض شیشه اتومبیل در تهران به شمار می رود که این مرکز با ارائه خدمات ویژه مانند نصب سیار به مشتریان خود امکان صرفه جویی در وقت را می دهد. ارائه خدمات نصب در محل با کیفیت عالی صورت می گیرد.ما در ادامه به شما مرایای کراجع به عبدالهی گلس را توضیح خواهیم داد….

شیشه اتومبیل سیار در تهران کجاست؟

 

نصب در محل تمام خودرو های داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد.اما هنگام درخواست نصب سیار به نوع شیشه ای که می خواهید نصب کنید دقت کنید نصاب زمانی که شما درخواست نصب در محل خود را ثبت می کنید ، شیشه ی مورد نظر شما به طبق درخواستی که ثبت کردید را آماده می کند و به سوی شما حرکت می کند.

 

اگر شما در انتخاب نوع شیشه و یا سال خودرو اشتباه کنید بیشتر از هر کس خودتان اذیت می شوید که باید صبر کنید تا نصاب مجدد برگردد و شیشه را عوض کند .

 

به عنوان مثال شیشه جلو اسپورتیج 2017 اصلی را می خواهید نصب کنید دقیق باید تمام موارد از نوع کعه اصلی ایرانی چینی یا اروپا را چک کنید. و سال خودرو 2008 – 2017 – 2015 یا 2013 را نیز بررسی کنید چون شیشه خودرو ها در سال های متفاوت با هم فرق دارند. و نمی توان شیشه ی اسپورتیج 2008 را برای 2017 نصب کرد و یا حتی بالعکس …

 

این موضوع فقط برای خودرو اسپورتیج صحت ندارد هر خودرویی مثلا شیشه جلو کمری 2007 تا 2010 مشابه هم هستند. اما 2010 تا 2013 با مدل قبلی خود تفاوت دارد.

 

از سال و مدل خودرو که بگذریم در همین نمونه های داخلی تنوع برند وجود دارد که شامل برند آسیا ، ونوس ، سایپا ، بهنور و امید اصفهان است. از لحاظ قیمتی در یک رنج فقیمتی هستند اما در هر کمپانی خودرویی یک برند کیفیت برتری نسبت به برند دیگری دارد .

 

به طور مثال در خودرو سازی پژو برند ونوس و در خودرو های سایپا برند سایپا و آسیا شیشه در خودرو های هیوندا و تویوتا برند آسیا ،خودرو ال 90 برند سپهر و بهنور و…آنقدر تنوع در این بین زیاد است که بخواهیم همه را ثبت کنیم بیشتر شامل سردرگمی شما می شود.

 

شما برای دریافت مشاوره در مورد خودرو خود می توانید تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه ی عبدالهی گلس بهره مند شوید.

images 1728545553 6707831134f9f

 

مزایای نصب در محل چیست؟

 

چرا اکثرا شیشه اتومبیل عبدالهی را برای نصب شیشه خودرو پیشنهاد می کند؟

 

یک نصاب شیشه اتومبیل باید دارای ویژگی هایی باید که شامل کیفیت بالا، تجربه و تخصص ، خدمات پس از فروش ، فروش اینترنتی ، و ارائه خدماتنصب سیار …

 

عبدالهی گلس به دلیل داشتن تمام ویژگی های مذکور بهترین گزینه برای انتخاب یک فرد حساس بر خودرو است.

 

چرا از نصب سیار استفاده کنیم؟ اصلا نصب در محل بهتر است یا مراجعه حضوری ؟

 

پاسخ به این سوال در حقیقت وابسته به سلیقه و دغدغه هر فرد جوابی متفاوت دارد.. ممکن است زمانی که شیشه خودرو شما با شکست مواجه می شود شما وقت مراجعه به یک شیشه اتومبیل معتبر را نداشته باشید . و از طرفی منزل شما فاقد پارکینگ است. بنابراین خودرو با شیشه ی شکسته را نمی توانید بیرون رها کنید.

 

در این لحظه بهترین تصمیم استفاده از خدمات سیار است تا هم به کارهای مهم ترتان رسیدگی شود و همزمان نصب و تعویض شیشه اتومبیل شما نیز صورت گیرد.

 

شیشه اتومبیل شبانه روزی و سیار در تهران

 

شیشه خودرو یکی از مهم ترین اجزای هر اتومبیلی محس.ب می شود. تصور کنید شیشه خودرو فرقی نمی کند شیشه جلو عقب و یا حتی جانبی ها طراحی نمی شدند. در زمان بارش باران برف تگرگ یا آفتاب سوزان و بدتر از آن بلایای طبیعی مانند تصادف طوفان و… چه کار باید کرد؟

 

گاهی ممکن است زمانی که شما نیاز به یک شیشه اتومبیل پیدا می کنید دیر وقت باشد و هیچ جایی باز نباشد. یا باید صبر کنید تا صبح شود یا اگر شرایط واقعا اورژانسی باشد و حتما نیاز به تعویض شیشه خودرو دارید سریعا برای نصب و تعویض به یک شیشه اتومبیل شبانه روزی مراجعه کنید.

images 1728545575 67078327528d6

 

اینجاست که میگم عبدالهی گلس بهترین انتخاب برای هر فردی است…

 

می پرسید چرا؟ چون خدمات شبانه روزی را نیز پذیرا هستند و در صورت نیاز می توانید هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید.

 

نصب شیشه اتومبیل سیار

 

نصب سار شیشه خودرو مزایای زیادی دارد چون هر صرفه جویی در وقت و هم صرفه جویی در هزینه شماست .مزایای نصب سیار عبارتند از :

 

  1. راحتی و آسایش
  2. صرفه جویی در زمان
  3. کاهش هزینه های جابه جایی
  4. خدمات در مواقع اضطراری
  5. کیفیتی مساوی با تعمیر گاه شیشه اتومبیل
  6. امکان انجام کار در هر مکان و هر زمان
  7. صرفه جویی در انرژی و استرس کمتر
  8. دسترسی سریع تر و راحت تر به خدمات
  9. کاهش خطرات ایمنی
  10. خدمات تخصصی برای انواع خودرو ها

 

نتیجه گیری

 

نصب سیار مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها صرفه جویی در زمان ، راحتی و دریافت خدمات سریع است. این خدمات به شما امکان انجام سایر کارهای روزمره خود را می دهد. بدون این که ذره ای از وقتتان هدر رود.

 

شیشه خودرو همانطور که در ابتدا اشاره کردیم از جمله قطعات مهم در خودرو هستند که هنگام تعویض آن باید به یک تکنسین متخصص مراجعه کنیم. با توجه به ارائه خدماتی که عبدالهی گلس نسبت به سایر رقیبان خود دارد. عقلانی است که انتخاب منطقی هر فردی باشد.کادری مجرب حرفه ای با تجربه بالا در تعویض و ترمیم شیشه خودرو و بهترین گزینه برای شما عزیزان است.

 

رسالت، خیابان دردشت، بالاتر از چهارراه گلبرگ، پلاک ۴۲۱

 

  • 02177090652
  • 09123236211
  • 02177196143

 

آدرس اینترنتی :

https://abdollahiglass.com/