شیک ترین آرایش ها و سبک های مختلف هانده ارچل + [تصاویر جذاب] – فیگر

شیک ترین آرایش ها و سبک های مختلف هانده ارچل + [تصاویر جذاب] – فیگر

مقاله زیباترین میکاپ ها و سبک های متنوع هانده ارچل + [تصاویر جذاب] اولین بار در سایت اندلرن نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

جذابیت هانده ارچل با آرایش و استایل های مختلف. موضوع این روزها فضای مجازی است. بهترین تصاویر از هانده ارچل آن را در این مقاله بررسی کنید.

جذابیت هانده ارچل

جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]

هند ارچل او یکی از زیباترین بازیگران و مدل های ترکیه است که با بازی در سریال دختران خورشید به شهرت رسید. او با همبازی شدن بوراک دنیز و بازی در نقش حیات در سریال «عشق نمی شود» محبوب شد.

سریال های «عزیزه»، «هالکه» و «مروارید سیاه» از دیگر سریال هایی هستند که او در آن ها حضور داشت اما به اندازه دو سریال قبلی اش محبوبیت نداشت. اوج فعالیت هنری او می تواند نقش آفرینی در سریال «در خانه ام را بزنی» باشد. سریال کمدی عاشقانه ای که در آن با کرم بورسین همبازی بود.

https://andlearn.ir/cine-and-tv/noticias-de-cine-y-series/turkish-magazine/120280-hande-ercel-ve-ask-asal-bah11/

بعد از اتمام فصل یک سریال نیز هانده ارچل با کرم بورسین وارد یک رابطه عاشقانه شد و تابستان را با او و خانواده اش گذراند تاریکیآیلین ماوی و شوهر خواهرش تایید شد.اما با پایان سریال رابطه آنها نیز به پایان رسید.

در آن زمان شایعات زیادی در مورد جدایی آنها منتشر شد، اما هر دو آن را تکذیب کردند و گفتند که این موضوع کاملا دوستانه است و هنوز هم دوست هستند. مدتی شایعه می شد که هانده و کان ییلدیریم با هم رابطه دارند اما بعد از دو هفته از هم جدا شدند.

لطیف ترین عکس های هانده ارچل

شیک ترین آرایش ها و سبک های مختلف هانده ارچل + [تصاویر جذاب] – فیگر
لطیف ترین عکس های هانده ارچل

حالا هانده ارچل پس از گذراندن دوره حرفه ای بازیگری در نیویورک، خود را برای بازی در دو سریال آماده می کند. یکی از آنها به زودی در شبکه فاکس ترکیه پخش خواهد شد. در این سریال با همبازی سابقش، بوراک دنیز شریک خواهد بود نام این سریال “غریبه درون من” است.

سریال دیگری که هانده در آن نقش یک پری دریایی را بازی می کند، برای پلتفرم دیزنی پلاس خواهد بود. ارشل یکی از چهره های تبلیغاتی این پلتفرم تاکنون در تیزرهای تبلیغاتی زیادی حضور داشته است.

https://andlearn.ir/cine-and-tv/shortnews/94189-hande-ercel-new-rep-in-ettiler-asal/

هانده ارچل اینستا گرم محبوب است.تعداد فالوورهای او به 30 میلیون نفر رسیده است و این تعداد یکی از پرطرفدارترین صفحات مجازی در ترکیه محسوب می شود. او در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از زندگی روزمره و تبلیغاتی که در آن حضور دارد به اشتراک می گذارد.

بسیاری از تجربیات مربوط به هانده ارچل و همسرش هر روز مشخص می شود که این اخبار اساسا شایعه است، زیرا این بازیگر متولد 1373 هنوز مجرد است.

جذابیت هانده ارچل

حالت خندان هانده ارچل، چشمان بادامی شکل، استخوان گونه و اندام متناسبش از عوامل زیبایی او هستند. شایعات زیادی در مورد درمان های زیبایی دست آنجا شما آنها را بارها دارید انکار انجام داده است. حتی در آخرین مصاحبه بعد از تولد 29 سالگی اش عصبانی شد و به خبرنگاران گفت:

خیلی برات متاسفم بعد از یه روز خوب با حال و هوای خوب اومدم اینجا تا باهات حرف بزنم ولی تو با پرسیدن این سوالات وقت منو بدبخت میکنی!

  • عکس های تولد ۲۹ سالگی هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای (هانده ارچل)

بهترین عکس های هانده ارچل را در زیر ببینید:

اخبار هنرمندان ترکیه:

  • اولین عکس های جذاب هانده ارچل در کریسمس 2023
  • دانلود والپیپر عاشقانه هانده ارچل و کرم بورسین; زوج ادا و سرکان
  • ببینید: با نمک ترین تصاویر از کودکی هانده ارچل
  • کلیپی از رقص جنجالی دمت اوزدمیر و تمامی ویدیوهای لو رفته از عروسی او
  • والپیپرهای خفن از سریال شاهماران با بازی سرنا ساریکایا و بوراک دنیز
  • بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Shahmaran (Şhahmaran) محصول نتفلیکس

مقاله زیباترین میکاپ ها و سبک های متنوع هانده ارچل + [تصاویر جذاب] اولین بار در سایت اندلرن نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.