صاحب تیک توک او را تحویل دهد تا در آمریکا تحریم نشود! – بارها و بارها

صاحب تیک توک او را تحویل دهد تا در آمریکا تحریم نشود!  – بارها و بارها

صاحب تیک توک آن را به او بدهد تا در آمریکا ممنوع نباشد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آمریکا به صاحب تیک توک اولتیماتوم داد تا این شبکه اجتماعی محبوب را در اسرع وقت تحویل دهد. در غیر این صورت مجازات های سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.

تیک توک مدت هاست که تحت فشار آمریکا بوده و مدام توسط قدرت های برتر دنیا گاز گرفته می شود. دولت ایالات متحده آمریکا استفاده از این شبکه اجتماعی توسط مقامات دولتی خود را ممنوع اعلام کرد. زیرا او معتقد است که این بستر اجتماعی و ارتباطی از چین احتمالاً اهداف جاسوسی را در کشور ما دنبال می کند.

اخیرا وضعیت برای تیک توک بدتر شده و مالک تیک توک باید ظرف مدت 6 ماه این شبکه اجتماعی را تحویل دهد در غیر این صورت از سوی آمریکا تحریم می شود و دیگر نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: تیک توک در انتشار تصاویر با اینستاگرام رقابت می کند

مهلت 6 ماهه در ایالات متحده برای تحویل این پلت فرم توسط مالک تیک توک به پایان می رسد

مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا قانونی تصویب کرد که می تواند برنامه tiktok ممنوعیت در ایالات متحده مگر اینکه مالک آن ByteDance، غول فناوری چینی، برنامه رسانه های اجتماعی خود را در شش ماه آینده کنار بگذارد.

مهلت 6 ماهه در ایالات متحده برای تحویل این پلت فرم توسط مالک تیک توک به پایان می رسد

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده او گفته است اگر این لایحه به میزش برسد، آن را امضا می کند و تبدیل به قانون می شود.

البته این لایحه سرنوشت نامعلومی در مجلس سنا خواهد داشت زیرا برخی از سناتورها خواستار تغییراتی در آن هستند و به نظر می رسد هیچ فوریتی برای رای گیری در این خصوص در دستور کار مجلس سنا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

  • بایدن لایحه ممنوعیت تیک توک را امضا کرد
  • کاربران Tik Tok برای ارسال محتوا پاداش می گیرند
  • Tik Tok همچنین قابلیت افزودن به موسیقی را در کشورهای دیگر ارائه می دهد
  • برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و بی عیب به نظر می رسد!

نظر شما در مورد امکان لغو فعالیت تیک توک چیست؟ آیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را بنویسید.

صاحب تیک توک آن را به او بدهد تا در آمریکا ممنوع نباشد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.