صحبت های ناراحت کننده «بازیگر» درباره زندگی شخصی اش

صحبت های ناراحت کننده «بازیگر» درباره زندگی شخصی اش

ماهوش وقاری ضمن اشاره به قدردانی مردم از وی با وجود غیبت مدتی از فعالیت هنری، می گوید همکارانش او را فراموش کرده اند.

به گزارش صبح امروز به نقل از مهر؛ ماهوش وقاری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن اشاره به قدردانی مردم از وی علیرغم دوری از مدتی فعالیت هنری می گوید همکارانش او را فراموش کرده اند.

ماهوش وقاری درباره آخرین فعالیت های هنری خود توضیح داد: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم و فقط چند پیشنهاد داشته ام و به قول معروف در آب نمک نگهداری شده و قطعی نشده است. هنوز.

حتی چند پروژه فیلمنامه هم فرستاده اند، اما نمی دانم چرا پروژه ها اینطور متوقف می شوند. از این پروژه هایی که پیشنهاد داده ام خبری نیست.

وی ادامه داد: در مقطعی به دلیل بیماری همسرم (زندگی محسن قاضی مرادی) از کار استراحت کردم و اینطور نبود که این وقفه اختیاری باشد.

من بیشتر وقتم را به پرستاری از همسرم اختصاص دادم و می خواستم وقت بیشتری را با او بگذرانم و همین وضعیت باعث شد تا مدتی نتوانم کار کنم.

امروز هم از این دوران کم کاری پشیمان نیستم. خیلی دوست داشتم یک فعالیت حرفه ای داشته باشم، اما چیزی که برایم مهمتر بود این بود که احساس می کردم با زمانی که صرف می کنم به شخص دیگری زندگی می دهم و ارزشش را دارد.

بعد از یک دوره بیکاری، انگار دوباره مبتدی شدی!

وقاری درباره اشتیاق خود برای فعالیت هنری گفت: کار ما به گونه ای است که در هنگام کار مدام تجربه کسب می کنیم و این باعث می شود ترس و اضطراب ما نسبت به کاری که انجام می دهیم کاهش پیدا کند اما زمانی که برای مدتی کار نمی کنیم اینطور است. انگار اعتماد می کنی نفست را از دست می دهی و وقتی تصمیم می گیری دوباره شروع کنی، احساس می کنی مبتدی هستی.

این بازیگر درباره حضور پررنگ خود در کارهای تلویزیونی نسبت به کارهای سینمایی توضیح داد: کار در هر دو زمینه را دوست دارم و برایم فرق چندانی نمی کند اما معمولا در این سال ها بیشتر از پیشنهادهای سینمایی پیشنهادهای تلویزیونی داشته ام. از طرفی ما جزو گروهی هستیم که از طریق تلویزیون شناخته شدیم و جزو اولین گروه هایی بودیم که در سال های بعد از انقلاب شروع به کار کردیم و از این نظر تلویزیون خانه ما بوده و هست.

فکر نمی کنم کار خاصی برای همسرم انجام داده باشم

وی همچنین درباره واکنش مردم کوچه و خیابان به او گفت: واقعا احساس خوبی دارم و مردم خیلی به من لطف دارند. برایم عجیب است که به نظرم می رسد آن روزهایی که بیشتر کار می کردم، شاید کمتر از این روزهایی که کار کمتری دارم، مورد توجه مردم بودم.

نمی دانم چرا. شاید این توجه به دلیل جنسیت همراهی من با همسرم باشد. البته به نظرم کار خاصی برای همسرم انجام ندادم اما انگار مراقبت از همسرم اتفاق خاصی برای مردم بود.

وقتی با من ملاقات می کنند جلو می آیند و از این همراهی تا روزهای آخر تشکر می کنند. برای من جالب است که مردم احساس می کنند من فداکاری خاصی کرده ام اما چنین احساسی ندارم.

وقاری درباره اینکه مردم کدام یک از نقش هایش را بیشتر به یاد دارند، گفت: از آنجایی که سال هاست کار جدیدی ندارم، مردم بیشتر به من توجه می کنند و تشکر می کنند.

به نظر می‌رسد شرایط زندگی شخصی من برایشان جالب‌تر بود، زیرا بلافاصله از محسن (قاضی مرادی) یاد می‌کنند و سعی می‌کنند به سبک خودشان به من آرامش بدهند.

این بازیگر درباره شرایط گروه های تولید برای دعوت به همکاری نیز گفت: دوره ما به گونه ای نبود که بتوانیم در گروه های مختلف شاهد چنین بازی باندی باشیم. الان هم درخواست شرکت در پروژه ای را درست نمی بینم.

واقعاً می توان گفت که ما گله داری هستیم. این بخشی از بی رحمی بازیگری است. وقتی برای مدت کوتاهی دیده نمی شوید، انگار حذف شده اید و دیگر وجود ندارید.

چیزی که برای من ارزشمند است این است که مردم ما را فراموش نمی کنند، اما کسانی که همکاران ما هستند و باید از آنها دعوت به کار کرد، انگار فراموش کرده اند که ما هم هستیم!

حرف های غم انگیز «بازیگر» درباره زندگی شخصی اش برای اولین بار صبح نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.