صدای شما در قسمت پنجم چه خواننده ای بود؟

صدای شما در قسمت پنجم چه خواننده ای بود؟

کدام خواننده در این قسمت از بازیگرها درباره استقبال از صدای شما در قسمت پنجم حضور داشت؟ مقاله ای برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

کدام خواننده در قسمت پنجم مسابقه صداتو حضور دارد؟

تور لیدر خواننده نبود (سعید احمد خانی)، شاعر خواننده نیست (امیرحسینیه)، قهرمان فیزیک خواننده (فرید محمدزاده)، آتش نشان خواننده نیست (مهران تقوی)، ذغال‌سنگ است. خواننده (محمد توکلی)، جوشکار خواننده (رضا خاتمی نیا)

اکنون که پاسخ قسمت 5 صداتو را می دانید، می توانید به صورت قانونی قسمت 5 برنامه صداتو را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

برای دانلود قسمت 5 مسابقه صداتو روی لینک کلیک کنید

معرفی برنامه ساداتو

مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده عنوان پروژه غیرداستانی جدید فیلمو است که با جنبه موسیقایی، معمایی و سرگرمی منتشر می شود.

اما چهره متفاوت این برنامه، محسن کیایی در حالی که مجری برنامه «ساداتو» اولین تجربه بازیگری را بر عهده می گیرد. او که سال گذشته با سریال بینه در فیلمو حضور داشت، حالا با تغییر چهره چشمگیر و تجربه ای جدید با مخاطب روبرو می شود.

مسابقه صدای شما 10 ژوئن 1402 ساعت 8 صبح در فیلمو پخش خواهد شد. این نمایش معمایی مهیج موسیقی یک ویژگی مهم دارد. مخاطبان فیلمو علاوه بر تماشای مسابقه ای متفاوت در خانه، در این مسابقه نیز حضور فعال و تعاملی دارند و جایزه می گیرند!

همزمان با مخابره قسمت اول مسابقه صداتو، خواهید آموخت که مخاطبان فیلمو چگونه می توانند در این برنامه شرکت کنند و حضورشان به چه شکل و شیوه ای خواهد بود و با چه شرایطی…

عنصر تعاملی ویژه مسابقه سداتو یکی از آن تجربه های منحصر به فرد است که در خانه هیجان و تعلیق را برای مخاطب به ارمغان می آورد. ایده ای منحصر به فرد در دنیا که هم اکنون مراحل اولیه تست و پیاده سازی در فیلمو را طی می کند. برای استفاده از قسمت تعاملی این مسابقه و مشخص شدن خواننده بودن یا نبودن شرکت کنندگان، لازم است اپلیکیشن Filmo را در نسخه های اندروید، اندروید تی وی و آی او اس آپدیت کنید. با آپدیت اپلیکیشن فیلمو، درست زمانی که خواننده مشخص شد، برنامه متوقف می شود 20 ثانیه شما این فرصت را دارید که تشخیص خود را ثبت کنید. پس از این مدت زمان محدود، ادامه ویدیو پخش می شود و خوبی ها و بدی های انتخابی آنها به همراه شرکت کننده مشخص می شود.

اگر در این مسابقه تعاملی شرکت کنید و به چالش ها پاسخ صحیح دهید، در قرعه کشی شرکت خواهید کرد. 3 سکه بهار آزادی شما در 3 فیلم شرکت می کنید. یعنی هر قسمت صداتو علاوه بر جایزه 200 میلیونی برای شرکت کنندگان، 3 سکه جایزه هم برای مخاطب باقی می گذاشت!

کدام خواننده قسمت پنجم پاسخ به صدای شما را نوشته است؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.