صدها کارمند در استودیوهای Prime Video و MGM Amazon نیز اخراج شدند – Tekrato

صدها کارمند در استودیوهای Prime Video و MGM Amazon نیز اخراج شدند – Tekrato

صدها کارمند استودیوهای پرایم ویدئو و ام جی ام آمازون برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری اخراج شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

این بار بعد از گوگل شرکت آمازون شما قصد دارید هزینه های خود را کاهش دهید. این شرکت اعلام کرده است که صدها کارمند استودیوهای Prime Video و MGM را اخراج خواهد کرد.

آغاز سال جدید پس از گوگل این بار با تغییرات اساسی همراه بود. آمازون شما قصد دارید هزینه های خود را کاهش دهید. این شرکت اعلام کرده است که صدها کارمند استودیوهای Prime Video و MGM را اخراج خواهد کرد. آمازون قبلاً کارمندان خود را در چندین بخش از شرکت خود اخراج کرده است، اما هنوز دلیل آن را فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید: گوگل صدها کارمند خود را اخراج کرد. پایان کسب و کار واقعیت افزوده و دستیار صوتی

آمازون شروع به اخراج کارکنان کرد

همانطور که توسط Variety گزارش شده است، طبق ایمیلی که هاپکینر، مدیر سرگرمی آمازون به کارمندانش ارسال کرده است، این شرکت “فرصت هایی را برای کاهش یا توقف سرمایه گذاری در زمینه های خاص شناسایی کرده است، در حالی که سرمایه گذاری خود را در ابتکارات محتوایی که تأثیر بیشتری دارند افزایش می دهد”. “

آمازون هنوز تعداد دقیق کارمندانی را که قصد دارد اخراج کند، اعلام نکرده است، اما انتظار می رود کارمندان آمریکایی تا پایان روز و کارمندان جهانی تا پایان هفته مطلع شوند. اگرچه هاپکینر در بیانیه خود اعلام کرده است که خداحافظی با کارکنان با استعداد شرکت امری دشوار است، اما کاهش پرسنل قطعی است.

آمازون همچنین اعلام کرده است که مزایایی را برای کارمندان اخراج شده خود در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به پرداخت دستمزد پایان کار اشاره کرد. اگرچه آمازون در حال حاضر کارکنان خود را کاهش می دهد، اما گفته است که سرمایه گذاری در “برنامه نویسی، بازاریابی و محصول” را متوقف نخواهد کرد.

همانطور که گفته شد، این اولین بار نیست که آمازون کارمندان خود را اخراج می کند، اما نکته عجیب این است که دلیل این امر هنوز مشخص نیست، اما هر چه که باشد، می تواند مربوط به سرویس استریم Twitch این شرکت باشد. زیرا تاکنون 35 درصد از نیروی کار این بخش بیکار شده اند.

اگرچه آمازون سال گذشته بیش از 18000 کارمند خود را در بخش‌های مختلف اخراج کرد، اما توانست رکورد فروش بی‌سابقه‌ای را در سال 2023 به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل رقابت می کند
  • نگاه کن؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی منتشر شد
  • کاهش مصرف لیتیوم در باتری ها با کمک هوش مصنوعی ماده جدیدی کشف شد
  • نیروهای مسلح ایران به دنبال توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف هستند

نظر شما در مورد اخراج در آمازون چیست؟ این اقدام تا چه حد می تواند به هوش مصنوعی مرتبط باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

صدها کارمند استودیوهای پرایم ویدئو و ام جی ام آمازون برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری اخراج شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.