صعود تیم استقلال به دسته اول فوتبال بانوان

زنان استقلال

هدف امروز: یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: یکی از برنامه های علی خطیر در زمینه گسترش فعالیت های باشگاه استقلال بحث تیم داری در عرصه فوتبال بانوان بود. بدیهی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی این موضوع را مطالبه خواهد کرد. مدیریت باشگاه استقلال در تلاش است ظرف مدت 24 روز تا پایان مهلت صدور پروانه حرفه ای تمامی مدارک لازم را در سامانه بارگذاری کند تا پس از 2 فصل متوالی عدم موفقیت در روند صدور مجوز حرفه ای، آنها می توانند این مجوز را برای دریافت صادر کنند. در این شرایط استقلالی ها با چند چالش مهم روبرو هستند که مهمترین آنها پرداخت مطالبات باشگاه سانتا کلارا پرتغال برای انتقال محمد محبی و البته … بحث در مورد تفکیک و تعیین مالکیت.

استقلالی ها در حال نوشتن نامه ای به فیفا برای پرداخت مطالبات باشگاه پرتغالی هستند و گفته می شود با پرداخت بخشی از بدهی فیفا و تامین مابقی از طریق اسپانسرها، توافق آبی پوشان با باشگاه سانتا کلارا امکان پذیر می شود. نهایی شد. در زمینه تفکیک مالکیت، وزارت ورزش و جوانان اقدامات لازم را انجام می دهد و به نظر می رسد تا قبل از پایان مهلت (AFC) این موضوع حل شود. یکی از بزرگترین تغییرات در دستورالعمل های مجوز حرفه ای مربوط به فوتبال زنان است. یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفتگویی ضمن تایید خبر تشکیل تیم استقلال در لیگ دسته اول فوتبال بانوان گفت: یکی از برنامه های علی خطیر در زمینه گسترش فعالیت های باشگاه استقلال موضوع تیم سازی در فوتبال بانوان همانطور که مشخص بود کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی این موضوع را مطالبه خواهد کرد. ” برای جلوگیری از جریمه شدن باشگاه، مقدمات اولیه در زمینه تیم داری فوتبال بانوان انجام شده است و آنچه مشخص است این است که استقلال در فصل آینده لیگ برتر بانوان تیمی را مدیریت خواهد کرد و این موضوع «تصمیم نهایی مدیران باشگاه بوده است».

پست صعود تیم استقلال به لیگ اصلی فوتبال بانوان اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.