صفحه نمایش های شرکت Looking Glass خاطرات سه بعدی ایجاد می کنند [+ویدئو] – بارها و بارها

صفحه نمایش های شرکت Looking Glass خاطرات سه بعدی ایجاد می کنند [+ویدئو] – بارها و بارها

صفحه نمایش های شرکت Looking Glass خاطرات سه بعدی ایجاد می کنند [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Looking Glass، شرکتی که به تولید نمایشگرهای واقعیت ترکیبی معروف است، امروز دو نمایشگر سه بعدی جدید را معرفی کرد. نمایشگرهای Looking Glass تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک مخصوص نمایش می دهند.اولین مدل از این صفحه نمایش ها دارای سایز 16 اینچی است و با قیمت 4000 دلار به فروش می رسد. مدل دیگر دارای سایز 32 اینچی است که قیمت آن به قدری بالاست که شرکت اعلام کرده است که در صورت نیاز به استعلام قیمت قادر به خرید آن نیستید. این نمایشگرها در جهت افقی و عمودی برای ارائه انعطاف پذیری بیشتر برای انواع مختلف محتوا و برنامه ها موجود هستند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گجت های سال 2024
  • بهترین وسایل برای کودکان 2024.

نمایشگرهای شیشه ای روشی خلاقانه برای حفظ خاطرات هستند

این نمایشگرهای نوآورانه امکان مشاهده گروهی تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به هدفون فراهم می کنند، به این معنی که افراد حرفه ای که با محتوای سه بعدی کار می کنند می توانند بدون دردسر و خستگی استفاده از تجهیزات اضافی کار کنند. محصولات این شرکت برای نمایشگرهای پیشرفته طراحی شده است و به متخصصان در زمینه های طراحی، مهندسی، آموزش، تحقیقات و مراقبت های بهداشتی خدمت می کند.

این نمایشگرهای جدید به همراه یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت به نام Looking Glass Go که تصاویر دو بعدی را به خاطرات سه بعدی تبدیل می کند، مجموعه محصولات فضایی این شرکت را کامل می کند.

به عنوان مثال، ممکن است یک تصویر دو بعدی از یک لحظه خاص در زمان باشد که با استفاده از فناوری سه بعدی ابعاد و عمق فضایی بیشتری به آن داده می شود، به طوری که هنگام مشاهده آن، شخص احساس می کند که واقعاً آنجاست.

یکی از مزایای این صفحه نمایش ها این است که محتوای آنها برای گروهی از افراد قابل مشاهده است که در زمینه همکاری گروهی بسیار مفید است. این شرکت اعلام کرده است که حداکثر 100 نفر می توانند به طور همزمان محتوا را روی صفحه نمایش تجربه کنند.

این نمایشگرها قادر به نمایش طیف گسترده ای از رسانه ها از جمله تصاویر هولوگرافیک، ویدئو با کیفیت بالا و برنامه نویسی بلادرنگ و کنترل های مبتنی بر ژست هستند که بدون نیاز به لمس صفحه نمایش، تجربیات همه جانبه تری را ارائه می دهند.

Looking Glass چندین گزینه برای ایجاد محتوا ارائه می دهد، از جمله پلاگین هایی برای Unity، Unreal، Blender و WebXR. این شرکت همچنین یک واردکننده مدل سه بعدی و یک کیت توسعه نرم افزار برای ایجاد محتوای هولوگرافی سفارشی دارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2024
  • بهترین مانیتورهای برنامه ریزی سال 2024
  • بهترین مانیتور برای تجارت.

منبع: techcrunch

صفحه نمایش های شرکت Looking Glass خاطرات سه بعدی ایجاد می کنند [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.