صندوق بین المللی پول: ۴۰ درصد مشاغل با ظهور هوش مصنوعی از بین خواهند رفت – بازیگرها

صندوق بین المللی پول: ۴۰ درصد مشاغل با ظهور هوش مصنوعی از بین خواهند رفت – بازیگرها

مقاله صندوق بین المللی پول: 40 درصد مشاغل با ظهور هوش مصنوعی از بین می روند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

صندوق بین المللی پول ارزیابی جدیدی را منتشر کرده است که می گوید ظهور هوش مصنوعی سرنوشت 40 درصد مشاغل جهان در حال تغییر است.

رشد و توسعه هوش مصنوعی و وجود آن در تمامی زمینه ها باعث شده تا نقاط قوت و ضعف این ابزار مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا، صندوق بین المللی پول ارزیابی جدیدی را منتشر کرده است که اعلام می کند هوش مصنوعی 40 درصد مشاغل در جهان را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: تشخیص آلزایمر با کمک هوش مصنوعی

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول گفت: «در بیشتر سناریوها، هوش مصنوعی احتمالاً نابرابری را تشدید می کند.

جورجیوا ادامه داد: سیاستمداران باید این مشکل را در نظر بگیرند و از تشدید تنش های اجتماعی با فناوری اجتناب کنند.

به نظر می رسد رشد و توسعه این بیان و توانایی آن در انجام امور از طریق کاهش دستمزد، تغییر و دگرگونی مشاغل منجر به نابودی آن شود. اگرچه کارگران جوان با استفاده از این ابزار می توانند درآمد خود را افزایش دهند، اما با ظهور هوش مصنوعی، حذف نیروی کار قدیمی قطعی است.

استفاده از هوش مصنوعی به حدی رسیده است که اکثر کشورهای جهان را مجبور به وضع قوانین جدی برای استفاده از این ابزار کرده است. ماه گذشته مقامات اتحادیه اروپا بر روی مجموعه ای جامع از قوانین برای تنظیم استفاده از هوش مصنوعی در سراسر جهان به توافق رسیدند و پارلمان اروپا در اوایل سال 2024 به این قوانین رأی خواهد داد. اما اعلام شده است که هرگونه تغییر جدید در سال 2025 اعمال خواهد شد. این در حالی است که کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و چین قانونی برای استفاده از این ابزار اعلام نکرده اند.

جورجیوا می‌گوید: «بسیاری از این کشورها زیرساخت‌ها یا نیروی کار برای بهره‌مندی از مزایای هوش مصنوعی را ندارند و این منجر به بدتر شدن نابرابری بین کشورها در طول زمان می‌شود.»

با این حال، ارزیابی جدید سازمان بین‌المللی پول که همزمان با نشست سران سیاسی و اقتصادی جهان در مجمع جهانی داووس در سوئیس اعلام شد، حاکی از آن است که با پیشرفت فناوری‌های مصنوعی، 40 درصد مشاغل از بین خواهند رفت. هوش؛ در همین حال، فناوری ممکن است تنها بر 26 درصد مشاغل در کشورهای کم درآمد تأثیر بگذارد.

رئیس صندوق بین المللی پول تصریح کرد: ضروری است کشورها یک سیستم جامع برای ایجاد امنیت اجتماعی، اجرای برنامه های بازآموزی کارکنان آسیب پذیر ایجاد کنند و با این کار بتوانیم گذار به هوش مصنوعی را فراگیرتر کنیم. با نابرابری مقابله کنید و از زندگی حمایت کنید.»

بیشتر بخوانید:

  • گوگل قابلیت جدید برنامه اندروید اتو را معرفی کرد
  • با ویژگی های دستیار هوش مصنوعی Google Bard آشنا شوید
  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • Google Chrome به طور خودکار امنیت رمزهای عبور کاربران را بررسی می کند

به نظر شما ظهور هوش مصنوعی چه تاثیری بر روند کاری شما خواهد داشت؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله صندوق بین المللی پول: 40 درصد مشاغل با ظهور هوش مصنوعی از بین می روند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.