ضریب هوشی این افراد مشهور شگفت انگیز است!

ضریب هوشی این افراد مشهور شگفت انگیز است!

اگرچه سلبریتی ها به استعداد و نه به هوش شهرت دارند، اما چهره های باهوش زیادی در بین آنها وجود دارد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; ممکن است برخی فکر کنند که ستاره ها آنقدر باهوش نیستند، اما اینطور نیست. داشتن هوش مختص شغل و طبقه اجتماعی خاصی نیست و می تواند در بین افراد مشهور نیز وجود داشته باشد.

روآن اتکینسون – 178

تنها 0.1 درصد از جمعیت جهان دارای ضریب هوشی روآن اتکینسون هستند. او در 2 دانشگاه بسیار معتبر نیوکاسل و آکسفورد انگلستان در رشته مهندسی برق تحصیل کرده است. اتکینسون بعداً تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند.

لیدی گاگا _ 166

لیدی گاگا در رشته موسیقی و تئاتر از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. او همچنین در یک کنسرواتوار عالی تئاتر موزیکال پذیرفته شد.

با این حال، گاگا می گوید که دوران دبیرستان برای او سخت بوده است: “احساس اضطراب، نگرانی و گوشه گیری زیادی داشتم. احساس می کردم که تنها هستم و هیچکس مرا درک نمی کند.”

سیندی کرافورد – 154

زمانی که سیندی کرافورد برای کار مدلینگ کشف شد، در دانشگاه نورث وسترن آمریکا در رشته مهندسی شیمی تحصیل می کرد.

او اولین قرارداد مدلینگ خود را در سال 1984 بست و از پول آن برای تکمیل بورس تحصیلی خود استفاده کرد. با این حال، او بعداً ترک تحصیل کرد و روی مدلینگ تمرکز کرد.

اشتون کوچر – 160

اشتون کوچر در حال تحصیل در رشته مهندسی بیوشیمی در دانشگاه آیووا در ایالات متحده بود که تصمیم گرفت ترک تحصیل کند و مدلینگ و بازیگری را دنبال کند.

اگرچه او تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان نرساند، اما یک کارآفرین موفق در زمینه فناوری است. او حتی در شرکت های Skype و Airbnb سرمایه گذاری کرد و یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری خود به نام سرمایه گذاری A-Grade است.

مت دیمون – 160

مت دیمون در دانشگاه هاروارد زبان انگلیسی خواند اما هرگز فارغ التحصیل نشد. او شیفته نمایشنامه نویسی بود و به گفته خودش می دانست که روزی بازیگر می شود.

دیمون یک بار به جای نمایشنامه تک پرده ای که قرار بود به عنوان تکلیف کلاس بنویسد، یک فیلمنامه سه پرده نوشت و فکر می کرد به خاطر آن از کلاس اخراج می شود. با این حال، معلم او را تشویق کرد و به او نمره کامل داد.

کوئنتین تارانتینو _ 160

کوئنتین تارانتینو هرگز به کالج نرفت. زمانی که در 15 سالگی ترک تحصیل کرد، به عنوان دربان در یک سینما مشغول به کار شد و شروع به نوشتن نمایشنامه کرد.

او گفت: من از مدرسه متنفر بودم، نمی دانم اگر در مدرسه می ماندم به دانشگاه علاقه مند می شدم یا نه، آن زمان نمی فهمیدم دبیرستانی که در آن درس می خواندم بدترین شکل بود. مدرسه.”

لیزا کودرو _ 154

لیزا کودرو پس از فارغ التحصیلی از یک کالج در آمریکا، در زمینه علوم اعصاب کار کرد. او قبل از پیوستن به دنیای بازیگری به مدت 8 سال با پدرش که متخصص سردرد بود کار کرد. او حتی تحقیقات بالینی در مورد سردرد انجام داد.

بن افلک _ 154

بن افلک در دانشگاه ورمونت در ایالات متحده اسپانیایی خواند، اما پس از یک ترم ترک تحصیل کرد. او همچنین در سال 2013 دکترای افتخاری هنرهای زیبا را از دانشگاه براون آمریکا دریافت کرد.ضریب هوشی او در رده نابغه یا تقریباً نابغه قرار دارد.

نوشتن ضریب هوشی این سلبریتی ها شگفت انگیز است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.