طارمی در لیست خرید یوونتوس [+جزئیات] – فیگر

طارمی در لیست خرید یوونتوس [+جزئیات] – فیگر

مقاله طارمی در مورد لیست خرید یوونتوس [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

طارمی در لیست خرید یوونتوس. به گزارش یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس قرار دارد.

به گفته برخی رسانه ها مقصد جدید و احتمالی مهدی طارمی باشگاه یوونتوس تورین ایتالیا خواهد بود. طارمی که در آخرین بازی های تیمش میانگین امتیازات را کسب کرده بود بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

نام مهدی را در لیست خرید یوونتوس ببینید

وبسایت بلاستینگ نیوز در مطلبی به سه خریدی که فدریکو کاروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس برای فصل آینده در نظر دارد، پرداخته است علاوه بر آیمریک لاپورته و فابینیو از لیگ برتر، نام دیگری برای ایرانی ها بسیار جذاب است و آن بازیکن کسی نیست جز مهدی. طارمی ستاره ایرانی پورتو که نامش مهدی طارمی در لیست خبری یوونتوس می تواند دیده شود!

طارمی در لیست نقل و انتقالات یوونتوس

ستاره ایرانی سابقه باز کردن دروازه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در تقابل مستقیم با یوونتوس را دارد.

یوونتوس به دنبال تقویت سه موقعیت اصلی است

طبق آخرین شایعات بازار، یوونتوس می تواند شانس خود را برای تقویت این تیم در سه موقعیت تابستان آینده امتحان کند. در دفاع آنها نام آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی زیر نظر منچسترسیتی را می خواهند.

یوونتوس برای خط هافبک به فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول چشم دوخته است و در خط میانی، نگاه آنها به مهدی طارمی، مهاجم مرکزی پورتو است.

طارمی این اخراج از بازی در آلیانز را نیز به یاد دارد و حالا پیوستن به یووه می تواند خاطرات جدیدی را برای او زنده کند و تجربه بزرگی برای او در دنیای فوتبال باشد.

یوونتوس و مدیر ورزشی آن فدریکو کروبینی از قبل زیر نظر گرفتن برخی از بازیکنان را برای تابستان آینده آغاز کرده اند و طبق آخرین شایعات، سیاه و سفیدها می خواهند سه خط را با یک نفرت به هر قسمت از تیم تقویت کنند.

ادامه مطلب

  • تهاجم جنجالی دروازه بان سویا به جیمی جامپ [+عکس]
  • اظهارات سرمربی الهلال درباره بازیکنان تیم فولاد
  • اظهارات تکان دهنده مدیر موقت فولاد؛ می توانستیم برنده شویم!!!
  • فوری: لیست مربیان تعویضی نکونام لو رفت!!!
  • غیبت اسکوچیچ به عنوان سرمربی فولاد در پشت صحنه باقی ماند [+جزئیات]

مقاله طارمی در مورد لیست خرید یوونتوس [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.