طراحی احتمالی هواوی P70 فاش شد – بازیگرها

طراحی احتمالی هواوی P70 فاش شد – بازیگرها

مقاله لو رفته طراحی احتمالی هواوی P70 اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طراحی احتمالی هواوی P70 پیش از معرفی رسمی این گوشی به بازار، این موضوع توسط برخی شاکیان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

شایعه شده است که هواوی در حال توسعه P70، سری گوشی های پرچمدار بعدی خود است. در حالی که این گوشی ها هنوز در دست بررسی هستند، برخی از فروشگاه های غیر رسمی در چین به طرز عجیبی پیش فروش آن ها را آغاز کرده اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هواوی با HarmonyOS وارد جنگ iOS شد
  • هواوی Nova Y62 و Nova Y62 Plus معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • درآمد هواوی در سال 2023 به 100 میلیارد دلار خواهد رسید
  • هواوی نوا 12 و نوا 12 لایت با صفحه نمایش 120 هرتز رسما معرفی شدند. [+ قیمت و مشخصات]

طراحی احتمالی هواوی P70

یکی از منابع آگاه Weibo @FixedFocus فاش کرد که برخی از فروشگاه ها در چین پیش فروش سری P70 را آغاز کرده اند. کاربران اینترنتی حتی رسیدهایی را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند که پرداخت های مربوط به P70 Pro 512GB را نشان می داد. با این حال، منبع بعداً تصریح کرد که این پیش‌فروش‌های رسمی هوآوی نیستند.

طراحی احتمالی هواوی P70 فاش شد – بازیگرها

در همین حال، کاربر دیگری به نام @DigitalChatStation یک رندر ادعایی از P70 منتشر کرد که سیستم دوربین عقب گوشی را نشان می‌داد. این طرح از طراحی لنز مستطیلی P60 به ماژول مربعی تغییر یافته است.

تصویر فاش شده یک لنز مرکزی بزرگ، احتمالاً دوربین اصلی را نشان می دهد که توسط یک لنز با زاویه فوق عریض و یک سنسور پریسکوپ در کنار آن قرار گرفته است. فلاش در لبه سمت چپ ماژول دوربین قرار دارد.

1704575272 583 طراحی احتمالی هواوی P70 فاش شد بازیگرها

در مقایسه با سری P60، رندر P70 ماژول دوربین بزرگتری را نشان می دهد. همچنین به نظر می رسد این گوشی دارای لبه های خمیده با دکمه های صدا و پاور در سمت چپ است. طراحی جلو هنوز مشخص نیست.

گزارش‌های قبلی تایید کرده‌اند که P70 در سه مدل P70، P70 Pro و نسخه برتر Art. شایعه شده است که مدل Art دارای یک سنسور 1 اینچی سونی IMX989 و یک لنز هیبریدی پیشرفته برای عملکرد بالقوه چشمگیر دوربین است.

همچنین شایعاتی وجود دارد که هواوی در حال آزمایش OmniVision OV50H است که می تواند به سری P70 بیاید. وضوح آن 50 مگاپیکسل و فرمت اپتیکال آن 1/1.3 اینچ است. اندازه پیکسل این سنسور 1.2 میکرومتر در مقایسه با 1.6 میکرومتر در سونی IMX989 1 اینچی است.

مهم است که به یاد داشته باشید که اینها فقط افشای اطلاعات هستند، نه تایید رسمی هواوی. تاریخ انتشار و مشخصات دقیق هنوز مشخص نیست، بنابراین تا زمان ارائه رسمی نمی توان به این افشاگری ها اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • نگاه کنید: تصاویر واقعی از Galaxy S24 Ultra منتشر شد
  • رندرهای آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس منتشر شد. طراحی تکراری و تغییرات جزئی!
  • ویژگی محافظ صفحه نمایش قدیمی به گوشی های گلکسی باز می گردد
  • آپدیت HyperOS برای Xiaomi 13 Pro منتشر شد

نظر شما در مورد طراحی احتمالی هواوی P70 چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله لو رفته طراحی احتمالی هواوی P70 اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.