طراحی عینک هوشمند سامسونگ فاش شد ساده اما کاربردی – بازیگرها

طراحی عینک هوشمند سامسونگ فاش شد  ساده اما کاربردی – بازیگرها

طراحی عینک هوشمند سامسونگ فاش شد ساده اما کاربردی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عینک هوشمند سامسونگ از طراحی بسیار ساده ای استفاده می کند که فقط رنگ تمیزی دارد. اما در واقع شامل دنیایی از جزئیات فنی است.

سامسونگ این در مورد ساخت عینک هوشمند است که هیچ تفاوتی با عینک معمولی ندارد. اگرچه ظاهر عینک هوشمند سامسونگ ساده به نظر می رسد، اما در اعماق وجود امکانات و ویژگی های خاصی وجود دارد تا بتوان برخی از فعالیت های غیرممکن را انجام داد.

اگرچه هدفون اپل ویژن پرو بسیار دیر تولید و روانه بازار شد، اما رقابت جدیدی دارد. دستگاه های قابل حمل ایجاد شده و هر یک از غول های فناوری در تلاش برای ایجاد محصولی است که بتواند با ویژن پرو رقابت کند. دستگاه هوشمند سامسونگ همچنین به دنبال رقابت است و می خواهد در آینده سهمی از بازار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 ارائه می شود

عینک های هوشمند سامسونگ مانند عینک های معمولی هستند اما بسیار هوشمندتر هستند

سامسونگ در حال کار بر روی عینک های هوشمند است و سال گذشته کره ای ها حتی علامت تجاری “گلکسی گلس” را به ثبت رساندند. اکنون اطلاعاتی در مورد پتنتی که طراحی این عینک هوشمند را نشان می دهد به اینترنت رسیده است.

این مدل توسط Patently Apple منتشر شده و طراحی احتمالی عینک هوشمند سامسونگ را نشان می دهد. اگرچه طبق این تصاویر، طراحی عینک گلکسی مشابه عینک های معمولی است، اما این پتنت حاوی اطلاعات فنی درباره عینک هوشمند کره ای نیز می باشد.

عینک های هوشمند سامسونگ مانند عینک های معمولی هستند اما بسیار هوشمندتر هستند

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، لنزها مانند عینک های معمولی هستند، با این حال در سمت چپ عینک یک اتصال مغناطیسی مشاهده می کنیم که با قرار گرفتن در قاب، عینک را شارژ می کند. علاوه بر این، یک باتری در داخل هر یک از دستگیره ها قرار داده شده است.

برخلاف انتظار در تصاویر مربوط به پتنت، هیچ دوربین یا سنسوری ذکر نشده است. قطعات مورد استفاده در عینک هوشمند یا هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده آنها ضروری هستند بنابراین ممکن است پتنت اخیر تنها به برخی از مشخصات فیزیکی محصول آینده سامسونگ اشاره داشته باشد و قابلیت های آن در پتنت دیگری ثبت شود.

در یکی از تصاویر به درب این عینک نگاه می کنیم. ظاهرا شیشه ها داخل این قاب قرار گرفته و علاوه بر محافظت از آن، بارگذاری نیز می شود.

اگرچه این پتنت طراحی و برخی مشخصات دستگاه هوشمند بعدی سامسونگ را تشریح می کند، اما هنوز نمی توان با قطعیت در مورد عرضه این محصول صحبت کرد. البته با توجه به ورود اپل به این بازار و انتشار شایعات و گزارش ها، احتمال ورود عینک های هوشمند سامسونگ در آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

  • عینک صوتی هوشمند جدید شیائومی میجیا در تاریخ 25 مارس عرضه خواهد شد
  • بهترین گوشی های سری A سامسونگ [فروردین 1403]
  • سامسونگ به‌روزرسانی‌های بی‌نظیر را با گلکسی A55 آغاز می‌کند

نظر شما در مورد طراحی عینک هوشمند سامسونگ چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

طراحی عینک هوشمند سامسونگ فاش شد ساده اما کاربردی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.