طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛ مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس] – بارها و بارها

طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛  مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس] – بارها و بارها

محتوای برنامه های استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛ مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عربستان سعودی که سعی دارد از پول فروش نفت برای توسعه کشورش استفاده کند، تصمیم گرفت ورزشگاه جدیدی با تمام امکانات بسازد. به این ترتیب مجری جدید ستاره های فوتبال ورزشگاه جدید عربستان سعودی با تکنولوژی پیشرفته خواهد بود.

اخباری منتشر شده که نشان می دهد ورزشگاه جدید عربستان برای 45000 نفر جمعیت طراحی شده است. این ورزشگاه فوق مدرن که قرار است زمین اصلی تیم النصر باشد، با دیوارهای LED و سقف ریلی، بالای صخره ای 200 متری و نزدیک به شهر ریاض ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: قطع شدید اینترنت در 1 فوریه 1402; اطلاعیه شرکت ارتباطات زیرساخت

عربستان سعودی پس از خروج استرالیا از جام جهانی فوتبال 2034 میزبانی خواهد کرد. البته این اولین باری نیست که این کشور در این زمینه سرمایه گذاری می کند، بلکه با صرف هزینه های فراوان در گلف، بوکس، فوتبال و سایر ورزش ها سعی کرده به یکی از قطب های ورزشی تبدیل شود.

طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛  مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس]

این کشور طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در عرصه فوتبال انجام داده و فوتبالیست‌های معروف و فوق‌العاده‌ای مانند رونالدو، بنزما، نیمار، مانه و برخی بازیکنان دیگر را به خدمت گرفته است که به لیگ برتر عربستان رنگ و بوی حرفه‌ای بخشیده‌اند.

استادیوم جدید عربستان که به نام ولیعهد مدرن آن بن سلمان نامگذاری خواهد شد، دارای طراحی بدیع است که می تواند در کمترین زمان ممکن به صحنه ای برای برگزاری رشته های مختلف ورزشی تبدیل شود.

طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛  مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس]

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ورزشگاه طراحی کف، سقف و دیوارهای بالایی است که قابلیت تا شدن و جمع آوری دارد. این به شما این امکان را می دهد که یک طرف را باز کنید و منظره ای جذاب از قسمت پایین شهر مانند یک پارک آبی ببینید.

نمای بیرونی ورزشگاه و برخی از دیوارها و سقف داخلی آن به طول 1.5 کیلومتر با صفحه نمایش پوشیده شده است که بدون شک تجربه متفاوتی را برای تماشاگران رقم خواهد زد.

یکی از فناوری های جذابی که به ورزشگاه جدید اضافه خواهد شد، فناوری پیشرفته کنترل آب و هوا است. این فناوری با ایجاد یک دریاچه خنک کننده سازگار با محیط زیست، مستقیماً در زیر استادیوم قرار دارد و اجازه می دهد رویدادها و مسابقات در تمام طول سال بدون مصرف انرژی زیاد برگزار شود. این فناوری با جمع آوری آب باران از استادیوم و پمپاژ آن، محیط اطراف را به دیواری از یخ تبدیل می کند و هوای ورودی به سیستم تهویه مطبوع مرکزی را خنک می کند.

طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛  مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس]

معماران این ورزشگاه سابقه درخشانی در ساخت چندین استادیوم المپیک و همچنین استادیوم تاتنهام لندن دارند. صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی به عنوان مالک این پروژه بزرگ، مسئولیت مدیریت محیط هایی به ارزش حدود 554.6 میلیارد دلار از ثروت دولتی عربستان را بر عهده دارد.

از سوی دیگر اعلام شده است که این ورزشگاه جدید به عنوان ورزشگاه خانگی تیم های النصر و الهلال در ریاض خدمت می کند.

بیشتر بخوانید:

  • هدفون ویژن پرو اپل به معنای واقعی کلمه سنگین است!
  • آینده خودروها از دیدگاه هوش مصنوعی; میگرنی پاسخ می دهد
  • فناوری Wi-Fi 7 با حداکثر سرعت 46 گیگابیت در ثانیه وارد بازار شد

نظر شما درباره ساخت ورزشگاه جدید عربستان با فناوری های پیشرفته چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

محتوای برنامه های استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛ مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.