طرح بیمه پارسیان فراز برای ورزشکاران

طرح بیمه پارسیان فراز برای ورزشکاران

هدف امروز: بیمه پارسیان با ارائه طرح فراز برای ورزشکاران به دنبال ایجاد چتر حمایتی برای این قشر آسیب پذیر بوده تا نه تنها هزینه های درمانی آنان را جبران کند، بلکه برای مخاطرات معیشتی افرادی که دارای ویژگی های ورزشی هستند نیز بیمه عمر ارائه کند. در دوران حذف بازنشستگی.

به گزارش اخباربانک، همه اقشار جامعه نیازمند بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند، اما برای برخی از اقشار جامعه که در آستانه آسیب هستند، به دلیل مشکلات ورزشکاران در دوران بازنشستگی، عدم پوشش بیمه کامل در دوران بازنشستگی، ضرورت بیشتری دارد. سال ها فعالیت ورزشی و در غیاب برنامه ریزی ویژه برای این قشر در بازار کشور، شرکت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه های پیش روی ورزشکاران اقدام به طراحی محصولی ویژه ورزشکاران به نام طرح زندگی فراز کرده است. حتی اگر ورزشکاران جوان باشند و چهار ستون آنها سالم باشند، باز هم ممکن است دچار حادثه شوند. به خصوص اگر ورزش پرخطری انجام دهند، به آنها کمک می کند که بیمه ورزشی برای جبران آسیب های ناشی از ورزش داشته باشند. در واقع خسارات ناشی از حوادث ورزشی با اخذ این بیمه و در پوشش حوادث آن تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و داشتن بیمه عمر پارسیان تمامی آسیب های ورزشی را پوشش می دهد. در واقع امروزه به دلیل هزینه های هنگفت درمان، نیاز به چتر حمایتی در هنگام بروز بیماری و حتی پیشگیری از آن بیش از پیش احساس می شود. بنابراین ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی می توانند با خرید بیمه نامه عمر فراز زندگی پارسیان و بیمه نامه تکمیلی درمان خانواده (در قالب طرح لیام زندگی) نیازهای درمانی خود را تا حدودی تامین کنند.

همچنین شرکت بیمه پارسیان دوره بازنشستگی ورزشکاران را برنامه ریزی کرده و با هدف ایجاد احساس امنیت و آرامش برای ورزشکاران در سنین بالا، طرح زندگی فراز را معرفی کرده تا گامی موثر در حفظ سلامت جامعه بردارد. معرفی و طراحی محصولات جدید و متنوع بیمه ای می تواند راهی برای جذب بیمه گذاران جدید و همچنین گسترش فرهنگ بیمه در جامعه باشد. در حال حاضر بیمه پارسیان روی طرح های مختلف زندگی تمرکز دارد تا فرهنگ بیمه در جامعه توسعه یابد و در فضای متشنج اقتصادی آرامش به خانواده ها بازگردد و آنها بتوانند با سهولت بیشتری در فعالیت هایی مانند ورزش شرکت کنند. بر اساس این طرح می توان پیش بینی کرد که استقبال از ورزش در سنین مختلف افزایش یابد چرا که بخشی از خطرات ناشی از ورزش های سنگین از بین می رود و از سوی دیگر بیمه پارسیان می تواند از این فرصت برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کند. . .

پست طرح فراز بیما پارسیان برای ورزشکاران اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.