طلاق این بازیگر و همسرش پس از ۱۸ سال زندگی مشترک!

طلاق این بازیگر و همسرش پس از ۱۸ سال زندگی مشترک!

کریستین بامگارتنر، همسر کوین کاستنر بازیگر 68 ساله مشهور هالیوود، پس از 18 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق داد.

AM – کریستین بامگارتنر، طراح مد، تصمیم گرفت تا روز دوشنبه به ازدواج 18 ساله خود پایان دهد و دلیل آن “اختلافات حل نشدنی” است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کریستین باومگارتنر 49 ساله ضمن تقدیم دادخواست طلاق از همسر مشهورش به دادگاه، خواستار حضانت مشترک سه فرزندشان در پرونده خود شده است:

کایدن، 15، هیز، 14، و گریس، 12. با این حال، کریستین پس از طلاق درخواست نفقه نکرده است، زیرا این زوج که 18 سال پیش ازدواج کرده بودند، پس از طلاق توافقنامه تقسیم اموال را امضا کردند.

یکی از نمایندگان کوین کاستنر، بازیگر 68 ساله فیلم معروف «بادیگارد» با تایید این خبر گفت: با تأسف فراوان می توانم تأیید کنم که شرایطی خارج از کنترل اتفاق افتاده است که باعث شده آقای کاستنر درگیر پرونده طلاق از همسرش باشد.

ما می‌خواهیم که حریم خصوصی او، کریستین و فرزندانشان در این دوران سخت محافظت شود.»

طلاق این طراح از همسر بازیگرش پس از 18 سال زندگی مشترک!

کوین کاستنر نیز به درخواست همسرش پاسخ داد و او نیز خواستار حضانت مشترک فرزندانشان شد.

کریستین بامگارتنر و ستاره فیلم “یلواستون” رابطه عاشقانه خود را در سال 1999 و مدت کوتاهی پس از جدایی کاستنر از بریجت رونی آغاز کردند.

پس از یک جدایی کوتاه در سال 2003، این زوج دوباره عاشقانه خود را احیا کردند و در آسپن، کلرادو ازدواج کردند.

خبر جدایی این زوج در حالی منتشر می شود که منبع نزدیک به کوین کاستنر از عدم حضور این بازیگر در فصل جدید سریال محبوب «یلوستون» خبر داده است.

این سریال موفق جان تازه ای به زندگی حرفه ای این بازیگر داد. کوین همچنین برای بازی در نقش جان داتون در این سریال برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

طلاق این بازیگر و همسرش پس از 18 سال زندگی مشترک! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.