طلاق “جو جوناس” و “سوفی ترنر پس از ۶ سال زندگی مشترک و ۲ فرزند!

طلاق “جو جوناس” و “سوفی ترنر پس از ۶ سال زندگی مشترک و ۲ فرزند!

سوفی ترنر خانم بازیگر مشهور و همسرش جو جوناس خواننده آمریکایی پس از عروسی در لاس وگاس و دو فرزند طلاق خواهند گرفت.

بازیگرها– سوفی ترنر و جو جوناس پس از گذشت 4 سال از عروسی و 6 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند!!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، جو جوناس 34 ساله، در آستانه درخواست طلاق از بازیگر 27 ساله سریال مشهور «بازی تاج و تخت» است. این زوج محبوب هالیوودی در شش ماه گذشته مشکلاتی جدی را در زندگی مشترک خود تجربه کردند.

این زوج در ماه‌های اخیر به شرکت در مراسم‌های مهم در کنار یکدیگر ادامه دادند. با این حال در هفته‌های اخیر جو جوناس بدون در دست داشتن حلقه ازدواج خود دیده شد!

این زوج همچنین به تازگی عمارت خود در میامی را تنها یک سال پس از خرید آن فروختند.

جو و سوفی در سال 2016 رابطه احساسی خود را آغاز کردند. این خانم خواننده و آقای بازیگر از طریق دوستان مشترکشان به یکدیگر معرفی شدند. سوفی قبلاً گفته بود: «ما دوستان مشترک زیادی داشتیم. آن‌ها مدت‌ها بود که سعی می‌کردند ما را به یکدیگر معرفی کنند. ما یکدیگر را در اینستاگرام دنبال می‌کردیم. نهایتا او در این شبکه مجازی به من پیام داد.»

خبر جدایی شوکه کننده زوج عاشق هالیوودی!!

آنها بعداً در دسامبر 2016 رابطه خود را تایید کردند و سپس در ژانویه 2017 به رسمیت شناخته شدند.

سوفی در مورد نامزدی خود با این آقای خواننده صحبت کرد و گفت: «نامزدی دوست داشتنی است. من آدم مناسب خودم را پیدا کردم، مثل اینکه خانه‌ای را پیدا کنم که دوستش دارم و می‌خواهم برای همیشه در آن بمانم. احساس آرامشی که با پیدا کردن شخص شما حاصل می‌شود شگفت انگیز است.»

این زوج در می 2019 در کلیسایی کوچک در لاس وگاس عقد کردند و یک ماه بعد دوباره در فرانسه عقد کردند.

بیش از یک سال بعد در ژوئیه 2020، این زوج تولد دخترشان ویلا و به دنبال آن خواهر کوچکش را در سال 2022 اعلام کردند.

این زوج در مورد زندگی خانوادگی خود بسیار خصوصی هستند و هرگز عکس‌های دختران خود را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک نگذاشته اند.

سوفی در مصاحبه‌ای گفت که از خانواده خود به شدت محافظت می‌کند. او گفت: «هر بار که من و جو با هم بر روی فرش قرمز حاضر می‌شویم، مطمئن می‌شویم که دلیل درستی دارد و برای حرفه ما منطقی است. ما هرگز نمی‌خواهیم خود را به عنوان یک زوج عاشق شهرت و توجه نشان دهیم.»

او همچنین افزود: «دختر من هرگز هیچ بخشی از این زندگی را نخواستند. من می‌دانم که حضور در این صنعت و اینکه هر روز از او عکس گرفته شود چه ضرری برای سلامت روان یک انسان دارد. ما در این مورد بسیار سخت گیر هستیم. ما او را تشویق می‌کنیم تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، اما فکر نمی‌کنم اجازه دهیم او تا قبل از 18 سالگی کاری را به صورت حرفه‌ای انجام دهد.»

 

نوشته طلاق “جو جوناس” و “سوفی ترنر پس از 6 سال زندگی مشترک و 2 فرزند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.