طوطیا تنابنده را پیر کرد

طوطیا تنابنده را پیر کرد

سریال طوطیا در حال ساخت در ژانر خانوادگی – درام – اجتماعی به شهرام شاه حسینی تهیه کننده مجید مولایی است که تصویربرداری آن آغاز شده است. اینجا خبرهای به سریال طوطی و همینطور اطلاعاتی که از حاشیه و اصل طوطیا می خوانید منتشر می شود.

کارگردان سریال طوطیا چه کسی است؟

سریال طوطیا توسط شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال طوطیا چیست؟

داستان این شهر جدید شاه حسینی، موضوع اجتماعی است که داستان یک خانواده را می‌کند که اتفاقی می‌افتد و سرنوشت متفاوتی برایش رقم می‌زند.

اسامی بازیگران سریال طوطیا در نقش های اصلی چیست؟

آزاده صمدی و محسن تنابنده و هوتن شکیبا خوب…از بازیگران نقش های اصلی سریال طوطیا هستند.

مشخصات سریال طوطیا

نام سریال سریال طوطیا
کارگردان شهرام شاه حسینی
تهیه کننده مجید مولایی
ژانر خانوادگی – درام – اجتماعی

دانلود رایگان سریال طوطیا

تصویربرداری مجموعه خانگی طوطی در تهران شروع شده اما چنین لحظه ای هیچ خبری از تاریخ و زمان پخش سریال در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است.

لیست بازیگران سریال طوطیا

  • محسن تنابنده
  • هدی زین العابدین
  • یوسف تیموری
  • المیرا دهقانی
  • آزاده صمدی
  • امیر علی دانایی
  • هوتن شکیبا
  • مهدی حسینیا
  • خوب…

عوامل سریال طوطیا

  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • تهیه کننده: مجید مولایی

معرفی شهرام شاه حسینی کارگردان سریال طوطیا

شهرام شاه نویسنده، تهیه کننده و کارگردان و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته اقتصاد. او در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. فعالیت هنری را از سال 1375 با حضور در تئاتر استاد کسمایی اغاز کرد. فعالیت در را با دستیاری کارگردانان مشهور رسول ملاقلی پور، سیامک شایقی بهمن قبادی و بهرام بیضایی تجربه کرد. او متاهل است و یک فرزند پسر دارد.

کارنامه هنری شهرام شاه حسینی عبارتست از :

کارگردانی فیلم سینمایی: هفته ای یک آدم باش / کمین / خانه / کلاف / آقای هفت / زن ها فرشته / کلاغ پر / آنها پریده اند

سریال تلویزیونی: پرگار /پرستاران /هشت و دقیقه /همه چیز /پیدا و /مثل یک کابوس /تاوان

نمایش خانگی: می خواهم زنده بمانم (اختصاصی فیلیمو)

فیلم های کوتاه: با چراغ های خاموش/ سه کیلومتر جلوتر/به طعم خاک

دستیار کارگردان سریال باغچه مینو /بدون شرح /زیر آسمان /پدر خاک فیلم های سینمایی: لاک پشت هم پرواز می کنند /معادله /تو آزادی /بهشت آبی /سگ کشی /دختران /شراره /شراره /کن /هیوا /نجات یافتگان / سفر به چذابه /مادرم گیسو

جوایز و: سیمرغ بلورین بهترین فیلم از جشنواره بیست و یکم برای کوتاه به طعم/ تندیس جشن خانه بهترین فیلم کوتاه برای فیلم کوتاه کوتاه به طعم خاک.

معرفی سریال طوطیا

سریال طوطیا کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه مجید مولایی محصول سال ۱۴۰۱ و مراحل بعدی ساخت خود را طی کند. این سریال، چندمین اثر شهرام شاه حسینی است و پیش بینی می شود با استقبال هیجانی از سرده. سریال «طوطیا» قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود به عنوان اولین بازیگر در این سریال انتخاب شده است.

پیش بینی می شود این سریال سال ۱۴۰۲ پخش شود.

فیلمبرداری سریال خانگی طوطی در تهران انجام شده است لوکیشن بخش پایانی آن در کشوری که بمدت پنج به طول انجام شده است و به عنوان آثار قبلی شهرام شاه حسینی موضوع آن درمورد نگرانی‌های اجتماعی اجتماعی با انتقادات انتقادی انتقادی خواهد بود.

خلاصه داستان سریال

داستان این شهر جدید شاه حسینی، موضوع اجتماعی است که داستان یک خانواده را می‌کند که اتفاقی می‌افتد و سرنوشت متفاوتی برایش رقم می‌زند.

بیوگرافی بازیگران سریال طوطیا

محسن تنابنده

محسن تنابنده زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان اهل ایران. او ابتدا تئاتر به فعالیت بود و چند بعد برای بازی و نوشتن فیلمنامه برای خدا (1383) برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه فیلمنامه از جشنواره فیلم فجر فجر. مدتی بعد برای ایفای نقش در سنگ اول (1388) و دقیقه تا پاییز (1388) سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعه تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹ارد) ش.

وی با انتشار تصویری عکس در صفحه شخصی‌اش از گریم خود در این سریال رونمایی کرد. تنابنده طبق عکس منتشر شده، ایفاگر نقش یک پیرمرد سالخورده است.

تست گریم محسن تنابنده در سریال طوطیا
تست گریم محسن تنابنده در سریال طوطیا

آزاده صمدی

آزاده صمدی زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷ بازیگر ایرانی است. وی برای در سریال تلویزیونی راه بیپایان با همایون اسعدیان انتخاب شد و به شهرت. از دیگر آفرینی‌های وی می‌توانم در کوتاه ۳۵ متری سطح آب دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی هیچ‌کس با هیچ‌کس سخنی نمی‌گوید اشاره کرد. وی سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما در سال ۱۳۹۲ جدا شدند.

آزاده صمدی

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در و ششمین جشنواره فیلم فجر کندید بهترین زن مکمل برای فیلم سرد شد.زین العابدین در فیلم سینمایی خانه روشن، پایان خدمت، اسرافیل و آن آن ها حضور داشته است.

هدی زین العابدین

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف متولد 6 دی ماه 1358 در تهران، هنرپیشه فیلم و سریال است. از سال 1376 با حضور درمجموعه سرزمین سبز وارد عرصه بازیگری شد. با حضور در مجموعه طنز سیب خنده و مجید دلبندم به عنوان بازیگر کمدی شناخته شده است. او موفق کسب مقام بهترین بازیگر مرد جشنواره تلویزیونی جام جم برای فیلم غافل شده است.

یوسف تیموری

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی آبادی هنرپیشه سینما، تئاتر و فارغ التحصیل التحصیل کارشناسی ارشد صنایع غذایی. او در تاریخ 5 شهریور 1370 در شیراز متولد شد. سال 1388 در کلاس های بازیگری سیامک کمالی سروستانی شرکت کرد. سال 1390 برای اولین بار به صحنه تئاتر گذاشت و نمایش زمین آبی است پرتقال به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی نقش آفرینی کرد. او سابقه با کارگردانان مشهوری مانند سیامک کمالی سروستانی محمد یعقوبی ، امیررضا کوهستانی میترا مؤمنی ، رضا ثروتی ، بنی اردلان و همایون غنی زاده را را. با نقش در نمایش پرتره ناتمام از کلاغ سفید به سپیده کریمی (1392) بورسیه بازیگری دانشکده موسیقی و تالین از کشور استونی را به دست آورد و دوره بازیگری بازیگری از تمرین تمرین تا اجرا اجرا اجرا را در

المیرا دهقانی از بازیگران فیلم طوطیا

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.از کارهای معروف می توان به بازی در طبقه های سینمایی هساث، هلن و مجموعه تلویزیونی لیسانسه لیسانسه ها اشاره کرد. وی همچنین عروسک «دیبی» را در کلاه قرمزی 93 و کلاه 94 به کار می گیرد.شکیبا در فیلم های سینمایی حق سکوت و شب بیرون نیز نقش آفرینی آفرینی داشته است.

هوتن شکیبا

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.