ظاهر شیک آقای بازیگر و نامزد جدید “کایلی جنر”

ظاهر شیک آقای بازیگر و نامزد جدید “کایلی جنر”

Timothée Chalamet بازیگر مشهور آمریکایی با کت و شلوار کلاسیک خود هنگام فیلمبرداری تبلیغاتی جدید برای برند Chanel بسیار شیک به نظر می رسد.

تیموتی شالامه هفته شلوغی را صرف فیلمبرداری کمپین تبلیغاتی جدید برند لوکس شانل در نیویورک کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، مارتین اسکورسیزی کارگردان 80 ساله برنده اسکار فیلمبرداری تبلیغات جدید برند شانل را بر عهده دارد.

این تبلیغات در منطقه آستوریا نیویورک و در ایستگاه های مترو فیلمبرداری شده است.

Timothée Chalamet بازیگر 27 ساله با شلوار و جلیقه مشکی خود در حالی که روی سکوی مترو ایستاده است، به نظر می رسد.

ظاهر این بازیگر آمریکایی با آستین های پیراهن سفیدش تا آرنج بالا زده و کیف چرمی در دست، برای رفتن به موسسه حقوقی یا بانک سرمایه گذاری مناسب به نظر می رسد.

تیموتی ظاهر شیک و کلاسیک خود را با کراوات مشکی تکمیل کرد. به نظر می رسد این تبلیغ جدید زیر باران گرفته شده است.

تیموتی شالامه در چند روز گذشته مشغول فیلمبرداری تبلیغات جدید بوده است.

حتی در یک نقطه به نظر می رسد که او به طور تصادفی یکی از دوربین ها را شکست.

در تصاویر پشت صحنه تبلیغات، تیموتی هنگام پایین آمدن از پله ها به یکی از دوربین ها برخورد می کند و سپس قطعه شکسته دوربین را از روی زمین برمی دارد.

تیموتی شالامی

جنجال رابطه عاطفی جدید تیموتی چلامی!

تیموتی شالامه اخیراً با کایلی جنر، کوچک‌ترین فرزند خانواده کارداشیان-جنر، درگیر دعوای عاطفی شده است.

این زوج در ماه گذشته چندین بار در قرارهای مخفیانه دیده شده اند. با این حال، این زوج هنوز در مورد این رابطه عاطفی جدید صحبت نکرده اند.

با این حال، یک منبع نزدیک به کایلی جنر اعلام کرده است: “کایلی از معاشرت با تیموتی بسیار لذت می برد. او مشتاق است ببیند این رابطه عاطفی جدید به کجا می انجامد.

کایلی احساس می کند که این رابطه با روابط گذشته او بسیار متفاوت است. این برای کایلی بسیار جدید و هیجان انگیز است.”

منبع دیگری از کندال جنر، خواهر بزرگتر کایلی به عنوان فردی که این زوج را معرفی کرده است، نام برد. به گزارش صبح، به نظر می رسد کندال جنر و تیموتی چالامی قبل از شروع این رابطه عاطفی دوستان صمیمی بوده اند.

ارسال شده توسط ظاهر شیک آقای بازیگر و نامزد جدید “کایلی جنر” اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.