ظرفیت فوق العاده هوش مصنوعی جدید گوگل؛ تبدیل یادداشت ها به پادکست های صوتی برای درک بهتر مشکلات پیچیده – Tekrato

ظرفیت فوق العاده هوش مصنوعی جدید گوگل؛ تبدیل یادداشت ها به پادکست های صوتی برای درک بهتر مشکلات پیچیده – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوگل اخیرا ابزار جدیدی به نام NotebookLM معرفی کرده است که از هوش مصنوعی برای تبدیل یادداشت های کاربران به پادکست های صوتی استفاده می کند.

طبق اعلام رسمی گوگلاین ابزار که به عنوان دستیار مجازی طراحی شده است، قادر به تجزیه و تحلیل اطلاعات متنی و ارائه آن در قالب یک مکالمه صوتی است که برای افرادی که ترجیح می دهند اطلاعات را از طریق گوش دادن دریافت کنند و یا زمان کافی برای مطالعه ندارند بسیار مفید است.

اطلاعات گوگل می تواند اسناد و گرافیک ها را به پادکست های صوتی تبدیل کند

ویژگی Audio Overview این ابزار به کاربران اجازه می دهد اسناد، اسلایدها و حتی نمودارهای خود را به بحث صوتی تبدیل کنند. دو میزبان هوش مصنوعی در این مکالمات صوتی به صورت پویا موضوعات را مرور و خلاصه می کنند و ارتباط بین موضوعات مختلف را مشخص می کنند. هدف این ابزار کمک به کاربران برای درک بهتر مفاهیم پیچیده و کشف ارتباطات جدید بین موضوعات مختلف است.

NotebookLM از مدل‌های زبان پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که می‌توانند برای یادداشت‌های خاص هر کاربر تنظیم شوند. این قابلیت باعث می شود که ابزار دقیقاً بر اساس نیاز کاربر اطلاعات را تجزیه و تحلیل کند و پیشنهادات جدیدی برای تحقیق و بررسی ارائه دهد.

با هوش مصنوعی گوگل یادداشت ها را به پادکست های صوتی تبدیل کنید

در ابتدا، این ابزار تنها برای گروهی از کاربران در ایالات متحده در دسترس بود، اما اکنون به بیش از 200 کشور گسترش یافته است. علاوه بر این، گوگل از Gemini 1.5 Pro در نسخه جدید NotebookLM استفاده کرده است که ویژگی های بیشتری از جمله امکان دانلود مکالمات صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ابزار نوآورانه با ترکیب هوش مصنوعی و پردازش زبان، تجربه ای متفاوت و کارآمد را برای پردازش سریعتر اطلاعات و یادگیری بهتر به کاربران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تصمیم در مورد مجازات انحصاری گوگل تا آگوست 2025 به تعویق افتاد
  • ویژگی جدید Google Search Circle. اسکن خودکار بارکدها و کدهای QR
  • ویژگی جدید گوگل پلی استور; سه برنامه را همزمان نصب یا به روز کنید

مقاله ظرفیت فوق العاده هوش مصنوعی جدید گوگل؛ برای درک بهتر مشکلات پیچیده یادداشت ها را به پادکست های صوتی تبدیل کنید – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.