ظرف جدید استارلینک با برد بیشتر و سرعت بیشتر ارائه شد – بازیگرها

جدید استارلینک با 10 برابر میدان دید بیشتر مسبت به مدل قبلی رونمایی شد 1

مقاله مربوط به ظرف جدید استارلینک با برد بیشتر و سرعت بالاتر اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با تکنولوژی قرار گرفت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ظرف جدید استارلینک با شکل مستطیلی و زیبا آمد. این ظرف جدید نسبت به غذاهای قبلی برد و سرعت بیشتری دارد.

دیش استارلینک جدید با امکان نصب راحت تر و بهره مندی از برد بیشتر و سرعت بیشتر نسبت به نسل قبل معرفی شد. اسپیس ایکس به عنوان سازنده این بشقاب ماهواره ای اعلام کرده است که دیش ماهواره اینترنتی جدید استارلینک اگرچه از طراحی مستطیلی زیباتر است اما نسبت به مدل های قبلی 10 درصد میدان دید بیشتری ارائه می دهد. از ویژگی های بارز این دیش ماهواره ای علاوه بر پهنای باند بیشتر و سرعت و دقت بیشتر می توان به ویژگی IP67 اشاره کرد که دستگاه را از آب و گرد و غبار کاملا در امان نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اینترنت استارلینک در ایران در صورت رعایت قوانین; زارع پور تاکید کرد!

دیش استارلینک جدید با 10 برابر میدان دید بیشتر از مدل قبلی ارائه شد

شرکت اسپیس ایکس در اقدامی غیرمنتظره نسل جدید ظروف استارلینک را با طراحی مستطیلی جدید که نازکتر است ارائه کرد. جدیدترین ظرف استارلینک تا 10 برابر میدان دید نسبت به نسل قبلی دارد.

به سادگی صفحه را به آرامی حرکت دهید تا جهت درست ایجاد شود. لازم به ذکر است که استارلینک در صفحه پشتیبانی استارلینک ذکر کرده است که برای استفاده از دیش جدید استارلینک باید دعوتنامه داشته باشید که این امر فقط برای تعداد کمی از کاربران در آمریکا امکان پذیر است.

نسخه های قدیمی Dish Starlink آنها مجهز به گواهی IP53 بودند اما در حال حاضر دیش های ماهواره ای جدید به گواهی IP67 مجهز شده اند که توانایی ماندن در عمق 1 متری تا 30 دقیقه را دارد.

ظرف جدید استارلینک با 10 برابر میدان دید نسبت به مدل قبلی ارائه شد

پایه های بشقاب جدید به صورت پیش فرض همانند نسخه قبلی است. اما اسپیس ایکس برای ظروف جدید خود نیز پایه های ویژه ای در نظر گرفته است که باید جداگانه خریداری شوند.

ساویر مریت، سرمایه گذار تسلاوی همچنین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X ویدئویی از معرفی غذاهای جدید استارلینک منتشر کرد:

روتر اختصاصی این دیش مانند نسخه قبلی ایستاده نیست و در لبه دستگاه قرار می گیرد. این بشقاب ماهواره ای همچنین مجهز به دو پورت اترنت قابل پوشش و یک پورت WAN است که به دستگاه متصل می شود. لازم به ذکر است که نسخه قبلی Dish Starlink دارای پورت اترنت نبود. در ضمن نسخه قبلی دارای سه باند است که نسبت به نسل قبل 1 باند بیشتر دارد. اما هر دو دستگاه از نسل ششم وای فای پشتیبانی می کنند. دیش ماهواره جدید می تواند کیفیت اینترنت بهتری را نسبت به نسل قبلی ارائه دهد.

از دیگر ویژگی های این غذا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سایز بزرگتر از نسل قبلی
  2. سایز 23.4 اینچ
  3. پهنای باند 11.9 اینچ
  4. مصرف برق از 75 تا 100 وات (مصرف برق کمتر نسبت به نسبت قبلی)
  5. و غیره

طبق اطلاعات موجود در وب سایت رسمی استارلینک، دیش ماهواره اینترنتی جدید استارلینک قابلیت پوشش دهی به مساحت 1000 متر مربع را دارد، اما این محدوده در نسخه قبلی تنها 610 متر مربع بود.

دو روز پیش اسپیس ایکس ۲۳ ماهواره جدید را نیز به فضا فرستاد. علاوه بر این، اسپیس ایکس موفق شد بزرگترین موشک ساخت بشر (Starship) را با موفقیت به جو زمین بفرستد.

بیشتر بخوانید:

  • استارلینک به دستور اتحادیه بین المللی مخابرات مجبور به همکاری با ایران شد
  • مذاکره اسرائیل با استارلینک برای دریافت اینترنت ماهواره ای
  • وزیر ارتباطات: قطع اینترنت به دلیل حمله هکری نبوده، بلکه فقط به دلیل نقص فنی بوده است

 

نظر شما در مورد نسل جدید دیش ماهواره اینترنتی استارلینک چیست؟ آیا در آینده می توانیم از این اینترنت پرسرعت بهره مند شویم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

مقاله مربوط به ظرف جدید استارلینک با برد بیشتر و سرعت بالاتر اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با تکنولوژی قرار گرفت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.