عاشقانه ترین انیمه های ۲۰۲۳ و تمام دورانی که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت فیگ

عاشقانه ترین انیمه های ۲۰۲۳ و تمام دورانی که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت فیگ

مطلب عاشقانه انیمه های 2023 و تمام دوران قبل از مرگ باید ببینید سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم ، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://figar.ir/

در نوشتار بهترین انیمه های عاشقانه سعی می کنیم محبوب‌ترین انیمه‌های ژانر عاشقانه را به شما معرفی کنیم. در ادامه با اندلرن همراه ما باشید.

بسیار سپاسگزاریم که سایت اندلرن را انتخاب کرده اید تا با بهترین انیمه های عاشقانه آشنا شوید. در ژانرهای مختلف انیمه، ژانر جذاب عاشقانه جز محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای انیمه است. انیمه های درباره عشق بیشتر به همه اکثر افراد می‌پردازند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین ها و محبوب ترین های این ژانر را بشناسید

در ادامه شما می توانید لیستی از بهترین انیمه های عاشقانه مثلا:

  • بهترین انیمه های عاشقانه تمام دوران
    • اسم تو
    • صدای خاموش
    • دروغ شما در آوریل
    • وایولت اورگاردن
    • فرزندان گرگ
    • ببر و اژدها
    • میخوام پانکراستتو بخورم
    • حافظه پلاستیکی
  • بهترین انیمه های عاشقانه 2023
    • My Dress Up Darling فصل 2
    • با من بازی نکن ناگاتارو-سان حمله دوم
بهترین انیمه های عاشقانه
بهترین انیمه های عاشقانه

انیمه‌های عاشقانه زیادی وجود دارد که طرفداران این ژانر می‌توانند آنها را تماشا کنند. اما بهترین انیمه‌های این ژانر را می‌توان برای برخی از مشکلات انتخاب کرد. پس در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های عاشقانه بپردازیم.

شما خواندگان محترم که به مانگا نیز علاقه مند می شوید با خواندن مطلب بهترین مانگاهای عاشقانه با جذاب‌ترین‌های این ژانر نیز آشنا شوید.

اسم تو

بهترین انیمه عاشقانه، فیلم سینمایی انیمه، معرفی انیمه های ای و عاشقانه، انیمه فیلم عاشقانه، معرفی انیمه های عاشقانه، انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید، انیمه عاشقانه عاشقانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه منحرفانه
فیلم سینمایی انیمه عاشقانه
  • کارگردان: ماکوتو شینکای
  • بازیگران: ریونوسوکه کامیکی مونه کامیشیرایشی، ماسامی ناگاساوا، ایچی هارا، ریو ناریتا، آئویی یوکی

اولین انیمه‌هایی که می‌خواهم به آن اشاره کنیم انیمه یور نیم است (اسم تو). این انیمه داستانی متفاوت و خاص به انیمه‌ها می‌باشد و همینطور نسبت به فیلم‌هایی که تا به حال تماشا می‌کنند متفاوت است.

(بهترین انیمه های مدرسه ای 2023 و تمام دوران). پدر او شهردار است و در خانه نیست. او در کنار کوچک دبستانیش و مادربزرگش زندگی می‌کند.

میتسوا شخصیت صادقی اما از رسومات خانواده‌اش در معبد شینتو خوشش نمی‌آید. او همچنین از شرکت پدرش در انتخابات هم ناراحت است. او زندگی در روستای گلایه دارد و آرزو می کند در زندگی بعدی به عنوان جذاب در توکیو زندگی کند. تاکی هم معلم دبیرستانی است که در توکیو می‌کند و زندگیش را با کار نیمه‌وقت در رستوران ایتالیایی می‌گذراند. تاکی هم آرزو دارد که به عنوان دانش آموزی در کوهستان زندگی کند.

صدای خاموش

بهترین انیمه های نتفلیکس ;  بهترین فیلم های نتفلیکس ;  , انیمه عاشقانه, معرفی انیمه های کمدی عاشقانه, انیمه عاشقانه دبیرستانی, انیمه عاشقانه منحرفانه
معرفی انیمه های مدرسه ای و عاشقانه
  • کارگردان: نائوکو یامادا
  • بازیگران: میو آیرینو سائوری هایامی، آئویی یوکی، کنشو، یوکی کانِکو، یویی، مِگومی هان، توشیوکی تویوناگا و مایو ماتسواوکا

انیمه بعدی انیمه سایلنت ویس (صدای خاموش) است که به اندازه انیمه (اسم تو) معروف م، با محح. این انیمه داستان متفاوتی نسب به سایر انیمه‌ها که می‌توانند به شکل جدی برای شما باشند.

شویا پسری عادی شوگو نیشیمیا که مشکل شنوایی دارد روزی همدیگر را ملاقات می‌کند. شویا اکثر روزها شوگو را مسخره می کند. اما زمان زیادی نمی‌گذرد که هدف کلاس از شوگو به شویا تغییر می‌کند. سال‌ها بعد از بشدت احساس می‌کنم که باید نیشیمیا ملاقات کند و ماجرای این موضوع را ادامه دهد.

دروغ شما در آوریل

بهترین انیمه های عاشقانه , فیلم سینمایی انیمه عاشقانه , معرفی انیمه های مدرسه ای و و
انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید

انیمه بعدی نامش یور لای این آوریل (دروغ شما در آوریل) است. این انیمیشن در سایت انیمه لیست بهترین انیمه های جهان جای دارد و هم مخصوص افراد است به (بهترین موسیقی های انیمه های محبوب).

این انیمه با داستان و تم جذاب، درام و ناراحت کننده است که شما را از دیدنش پشین دارد. آریما و با استعداد در نواختن پیانو در حال رقابت با هم و سال‌های خودش است که در غم انگیز استاد پیانو خودش را از دست می‌دهد و از نظر روانی آسیبی می‌بیند که کودک صدای پیانو را هم می‌دهد.

ولی پس مدتی که شنیدن خودش را می‌آورد بازهم حاضر است پیانو را لمس کند و کاملا دنیای موسیقی جدا می‌شود. تا اینکه دختری را ملاقات کند می‌کند که به یاد می‌دهد آن قالب سخت را کند و آزادانه به دنیای ترک برگردد.

وایولت اورگاردن

بهترین انیمه های نتفلیکس ;  بهترین فیلم های نتفلیکس ;  انیمه فیلم عاشقانه، معرفی انیمه های و عاشقانه، انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید، انیمه منحرفانه منحرفانه
انیمه عاشقانه منحرفانه

انیمه بعد وایولت اورگاردن است که یکی از خوش انیمه‌های دنیاست که توسط شرکت محبوب مطرح مطرح می‌شود. نتفلیکس ساخته شده است. انیمه‌هایی هم معمولاً توسط این شرکت ساخته می‌شوند خوش ساخت و از نظر بصری فوق‌العاده. که این انیمه هم از این قاعده مستثنا نیست و یک انیمه با کیفیت بصری فوق العاده است.

. داستان این در مورد دختری به نام وایولت است، که وایولت در جنگ کلماتی شنیده است که هیچوقت نمی‌توان کلمات را فراموش کرد. زیرا این کلمه را از کسی شنیده است که از همه بریش عزیزتر بوده است. او وقتی این کلمات را شنیده است که هنوز معنی این کلمات را نمی‌دانست.

فرزندان گرگ

بهترین انیمه های عاشقانه , فیلم سینمایی انیمه عاشقانه , معرفی انیمه های مدرسه ای و و
بهترین انیمه های عاشقانه
  • کارگردان: مامورو هوسودا
  • بازیگران: آئویی میازاکی، اوساوا تاکائو و هارو کوروکی

داستان از شروع می‌شود که روزی تاجر روایت نظر ما بنام لورنس در روستایی با گرگی در کالبد یک روبه‌رو می‌شود. این دختر گرگ نما که نامش هورو است، از لورنسی استفاده می‌کند. این مربوط به برگشتش به وطن خود است.

لورنس تاجر هم بواسطه شرطی که می‌گذارد این را قبول کند. آن شرط این بود که هورو باید خرج خود را از کمک به مسائل تجاری اونس دربیاورد. از همین موضوع می‌توان یک روایت از چالش و هیجان انگیز را در نظر گرفت. گرچه در زمان، شرایط این روایت پستی بلندی‌ها را دارد اما بسیار خوبی است که برای خود در می‌گیرد، شما را جذب می‌کند.

ببر و اژدها یا تورادورا!

بهترین انیمه های نتفلیکس ;  انیمه فیلم عاشقانه، معرفی انیمه های و عاشقانه، انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید، انیمه منحرفانه منحرفانه
انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید
  • ژانر: کمدی رمانتیک، درام
  • کارگردان: تاتوویوکی ناگای
  • استودیو: جی.سی.استاف

انیمه بعدی لیست ما، انیمه ببر و اژدها Tiger X Dragon می‌باشد. که بیشتر با نام تورادورا! معرف حضور شما در جمع افراد است. انیمه های کمدی (کمدی ترین انیمه های اکشن 2023 و تمام دوران) که در فضای عاشقانه سریال سرها بیرون می‌آورد. محصولی دیگر استودیو استودیو JCstaff که بازهم مرزهای انیمه‌های عاشقانه را به هم و شما را با ساختاری متفاوت جدی روبرو کند. به این دو اصلی در نه‌تنها که شخصیت‌های عاشق دیگر، هرکدام از شخصی، خوشش می‌آید.

همین عامل می‌شود تا هر دو تصمیم به با هم، برای مشکل شخص مورد نظرشان بشود. ولی، احساس را سخت می‌شود در اختیار گرفت و آن را نمی‌شود به این راحتی کنترل کرد. در نهایت این نتیجه دیگری را در ساختار روایی این انیمه می‌دهد.

در دیدن این انیمه بسیار هیجان انگیز اصلا شک به دلتان راه ندهید. انیمه تورادورا! علاوه بر این بر یک انیمه عاشقانه خوب، با کشیدن زندگی خانوادگی و خانوادگی، داستانی تأثیر دبیر را قالب انیمه، به شما نشان خواهد داد.

میخوام پانکراستو بخورم

بهترین انیمه های عاشقانه , فیلم سینمایی انیمه عاشقانه , معرفی انیمه های مدرسه ای و و
بهترین انیمه های عاشقانه
  • کارگردان: شینیچیرو اوشیجیما
  • استودیو: استودیو ولن

انیمه میخوام پانکراستو بخورم انیمه بعدی این لیست است. این انیمه در ژانر عاشقانه و درام است. که فرق کوچکی با بقیه انیمه‌ها می‌کند. آن هم این است که این انیمه سعی دارد با کمک. و از همان اول فیلم درد و ناراحتی شخصیت‌های این انیمه را به شما انتقال می‌دهد.

این انیمه امتیاز بسیار خوبی در سایت مای انیمه لیست گرفته و ارزش بالایی برای مشاهده دیادد. . که این دختر به دلیل بیماری لاعلاجی که تا مدتی بیشتر زنده نمی‌ماند.

خاطرات پلاستیکی

بهترین انیمه های نتفلیکس ;  انیمه فیلم عاشقانه، معرفی انیمه های و عاشقانه، انیمه عاشقانه دبیرستانی جدید، انیمه منحرفانه منحرفانه
معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه
  • ژانر: رمانس، کمدی، علمی–تخیلی، درام
  • کارگردان: یوشیوکی فوجیوارا
  • استودیو: دوگا کوبو

خاطرات پلاستیکی نامه انیمه بعدی است که میخواهیم درباره اش توضیح بدهم. انیمه‌های در ژانر درام و عاشقانه که ارزش دیدن بسیار بالا دارد و حتما پیشنهاد میشو. در ضمن این انیمه هم در سایت مای لیست بالاست که همین باعث میشه این انیمه ارزش دیدن بالا داشته باشه.

خلاصه داستان انیمه از این قرار است که ناهو تاکامیا نامه‌های خودش را در 10 سال در آن می‌کند نوشته شده است. .

ناهوی 10 سال بعد تاکید می‌کند که پشیمان است و می‌خواهد چیزی را درست کند این مسئله را به این موضوع که ناهوی گذشته تصمیم درستی بگیرد، مخصوصا درباره کاکرو کند. چیزی که بیشتر از همه شوک آور می‌باشد این است که او میفهمد 10 سال بعد کاکرور دیگ . ناهوی آینده از او میخواهد که خوب مراقب کاکرو باشید.

My Dress Up Darling فصل 2

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های عاشقانه

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز مهم می‌دهد: ساخت عروایهه. از آنجایی که هیچ علاقه‌ای به او ندارد، او را نمی‌یابد، یا حتی ارتباطی با دیگران دارد.

اما پس از محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین، راز خود را فاش، گوجو هدف را برای خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل کنند.

با من بازی نکن ناگاتارو-سان حمله دوم

اولین تریلر فصل دو انیمه Don't Toy with Me, Miss Nagatoro
بهترین انیمه های عاشقانه

هر روز نائوتو هاچیوجی توسط هایاس ناگاتورو، آموز سال اولی که یک در کتابخانه حین کار بر مانگای خود ملاقات می‌کند، بی‌وقفه مورد تمسخر قرار می‌گیرد. پس از داستان او و دیدن رفتار ناهنجار او ناگاتارو از همان لحظه تصمیم با او بازی کند و به جای استفاده از نام واقعی اش او را “” سنپای “صدا کند.

در ابتدا شیطنت‌های بی امان ناگاتورو بیش از هر آزاردهنده است و باعث می‌شود احساس خجالت کند، او مجبور است کارهای او را تحمل کند. با این، زمانی که زمان بیشتری را هم می‌گذرانند، یک دوستی عجیب بین آنها ایجاد می‌شود نائوتو متوجه می‌شود که زندگی با ناگوار حتی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمه کاوایی 2023 و تمام دوران
  • محبوب ترین انیمه سریال نتفلیکس 2023 در تمام دوران
  • فانتزی ترین انیمه های تاریخی 2023 تمام دوران
  • بهترین انیمه چینی (دونگهوا) 2023 و تمام دوران

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های عاشقانه سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب عاشقانه انیمه های 2023 و تمام دوران قبل از مرگ باید ببینید سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم ، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://figar.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.