عجیب ترین برنامه های اندرویدی که نمی دانستید • بازیگرها

عجیب ترین برنامه های اندرویدی که نمی دانستید • بازیگرها

عجیب‌ترین برنامه‌های اندروید برای پاسخگویی به نیازهایی طراحی شده‌اند که ممکن است حتی از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته باشید. مردم از گوشی های خود برای مقاصد مختلف استفاده می کنند. به همین دلیل است که دنیای برنامه ها بسیار بزرگ و گسترده است و تقریباً برای هر چیزی یک برنامه خاص پیدا خواهید کرد. حتی برای اهدافی که ممکن است در تخیل شما نباشد.

در میان میلیون ها اپلیکیشن منتشر شده برای گوشی های موبایل، گزینه هایی وجود دارند که برای افراد خاص و برنامه های خاص طراحی شده اند. برنامه های عجیب اما مفید

  • 5 برنامه تصویر زمینه اندروید و iOS که جان تازه ای به گوشی شما می بخشد

در مطلبی که می خوانید هشت اپلیکیشن عجیب و خاص اما کاربردی را معرفی می کنیم. همه این برنامه ها کاربردهای خاصی دارند، اما کار را به خوبی انجام می دهند و شاید اگر آنها را می شناسید، دوست داشته باشید همه آنها را در تلفن خود امتحان کنید.

برای عجیب ترین برنامه های اندرویدی بازیگرها را دنبال کنید.

مجموعه تخم مرغ عید پاک در اندروید; تمام ویژگی های پنهان اندروید

همانطور که از عنوان آن پیداست، مجموعه تخم مرغ عید پاک در اندروید تمام تخم مرغ های عید پاک اندروید را در طول سال ها جمع آوری کرده است. اگر نمی‌دانید، Android Easter Eggs ویژگی‌های پنهانی هستند که فقط با انجام برخی کارها می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. اما این برنامه کار را آسان کرده و همه چیز را در یک مکان جمع کرده است.

تنها چیزی که این برنامه را جالب می کند، جمع آوری تخم مرغ های عید پاک اندروید از اولین نسخه این سیستم عامل (نان زنجفیلی) تا آخرین نسخه است. مرور در میان این تخم مرغ های عید پاک واقعا سرگرم کننده است و واقعاً می توانید ببینید که اندروید در طول سال ها تا چه حد در طراحی سیستم عامل خود پیشرفت کرده است. Easter Egg Collection در اندروید ممکن است یک برنامه یک بار در زندگی باشد، اما با این وجود وجود دارد و کار بسیار خوبی را انجام می دهد.

از گوگل پلی دانلود کنید

امبیگن؛ تولید کننده متن بسیار بزرگ برای مکان های شلوغ

برنامه های جالب اندروید

Embiggen یک اپلیکیشن ساده است که برای انجام یک کار طراحی شده است و به همین دلیل جزو عجیب ترین اپلیکیشن های اندرویدی است. برای اینکه نوشته خود را بزرگ کنید تا کل صفحه گوشی را پر کنید. بی معنی و مضحک به نظر می رسد، درست است؟

حقیقت این است که Embiggen می تواند در موارد بسیار نادری از آن استفاده کند. برای مثال فرض کنید در یک استادیوم یا مکانی شلوغ هستید که هیچ صدایی در آن وجود ندارد و سعی می کنید توجه اطرافیان خود را به خود جلب کنید. فقط یک پیام عالی در تلفن خود بنویسید و آن را برای جمعیت ارسال کنید. سپس خواهید دید که Embiggen آنقدرها هم که به نظر می رسد بی فایده نیست!

از گوگل پلی دانلود کنید

پرواز با گاوس؛ پخش کننده بازی کامپیوتر سنگین روی گوشی

برنامه های جالب برای گوشی.

Flying With Gauss نام توسعه دهنده خلاق پلی استور است که مجموعه ای از خاص ترین اپلیکیشن ها را برای اندروید آماده کرده است. برخی از این برنامه ها عبارتند از Xash3D FWGS، Husky for Pleroma، CS16Client و غیره.

یکی از جالب ترین کارهایی که این توسعه دهنده انجام داده، ساخت موتورهای گرافیکی قدرتمندی است که می توانند عناوین معروف Half-Life و Counter-Strike PC را روی گوشی های اندرویدی اجرا کنند. این موتورهای گرافیکی عملکرد شگفت انگیزی دارند و اگر از یک گوشی نسبتا قدرتمند استفاده می کنید، می توانید تجربه ای شبیه به رایانه شخصی با این بازی ها داشته باشید، البته به شرطی که خودتان دیتای بازی را دانلود کرده و روی گوشی نصب کنید.

شاید کمتر کسی حوصله کار با Flying با موتورهای گرافیکی Gauss را داشته باشد، اما مطمئناً برخی از سلیقه ها قدردان محصولات این توسعه دهنده نابغه خواهند بود.

وارد صفحه Flying with Gauss شوید

InstaMocks; قاب‌ها برای قرار دادن اسکرین‌شات آماده هستند.

برنامه های جالب

در میان برنامه های جالب اندروید، برنامه InstaMocks به شما این امکان را می دهد که اسکرین شات های خود را در قاب هر تلفن همراهی که می خواهید قرار دهید. در برنامه تقریباً 40 دستگاه مختلف قابل انتخاب هستند و می توانید همزمان روی 10 اسکرین شات کار کنید.

شاید بپرسید قرار دادن اسکرین شات روی قاب گوشی های مختلف چه فایده ای دارد؟ فقط توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا می توانند مزایای این موضوع را درک کنند. اگر یک توسعه دهنده هستید و می خواهید اپلیکیشن خود را به شکلی شیک و زیبا نمایش دهید، یا اگر یوتیوب هستید و به تصاویر کوچک جذاب برای فیلم های آموزشی نیاز دارید، مطمئنا InstaMocks را اپلیکیشنی خوب و کارآمد خواهید یافت.

اگرچه InstaMocks برای کاربران عادی چندان کاربردی نیست، اما عملکرد فوق العاده ای برای رفع نیازهای خاص افراد از خود نشان می دهد و به همین دلیل در لیست عجیب ترین برنامه های اندروید قرار گرفته است.

از گوگل پلی دانلود کنید

Photo Pills و SunSurveyor; ابزاری برای یافتن بهترین نقاط عکاسی

برنامه های بد

این دو برنامه واقعاً “مخاطبان ویژه” دارند. عکاسان حرفه ای PhotoPills و SunSurveyor برای کمک به عکاسان در یافتن بهترین نقاط طلوع و غروب خورشید یا بهترین نقاط برای عکاسی از راه شیری در آسمان شب طراحی شده اند.

اگرچه این دو از نظر ساختاری متفاوت هستند، اما از محاسبات پیچیده ریاضی، هدایت دو بعدی و سه بعدی و واقعیت افزوده (AR) برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند. به همین دلیل برای عکاسان حرفه ای بسیار ارزشمند هستند و می توانند شرایط را برای گرفتن عکس های بسیار زیبا و قدرتمند فراهم کنند.

PhotoPills و SunSurveyor رایگان نیستند. با توجه به کارهای شگفت انگیزی که انجام می دهند، جای تعجب نیست که آنها دستمزد دریافت می کنند.

  • نقشه بردار خورشید: دانلود از اپ استور / دانلود از گوگل پلی
  • قرص های عکس: دانلود از اپ استور / دانلود از گوگل پلی

RunPee؛ دانستن بهترین زمان دستشویی رفتن هنگام تماشای فیلم

برنامه های شگفت انگیز اندروید

شما در سالن سینما نشسته اید و به قسمت های بسیار مهم فیلم می رسید، اما ناگهان هوس شدیدی برای رفتن به دستشویی به شما دست می دهد و باید در وسط فیلم سالن را ترک کنید. اما وقتی برگشتی، می‌توانی از کسی بپرسی در زمانی که نبودی در فیلم چه اتفاقی افتاد؟

باور کنید یا نه، یک اپلیکیشن دقیقا برای چنین مواقعی طراحی شده است و جزو جالب ترین اپلیکیشن های اندروید است. وقتی فیلم را برای رفتن به دستشویی ترک می کنید، RunPee می تواند به شما بگوید که وقتی برگشتید در فیلم چه اتفاقی افتاده است تا یک ثانیه از فیلم را از دست ندهید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این برنامه این است که زمان مناسب رفتن به دستشویی را به شما می گوید تا صحنه های مهم فیلم را از دست ندهید.

البته RunPee برنامه ای نیست که همه آن را روی گوشی خود نصب کنند، اما شکی نیست که یکی از کاربردی ترین ها در لیست برنامه های جذاب است و کار خود را به خوبی انجام می دهد.

دانلود از اپ استور / دانلود از گوگل پلی

ردیاب کوسه اقیانوسی; برنامه ای برای جستجوی کوسه ها در اقیانوس.

عجیب ترین اپلیکیشن های اندروید

هیچ انسان عاقلی در اقیانوس ها دنبال کوسه نمی گردد مگر اینکه محقق یا شکارچی باشد! با این حال، ممکن است در حال برنامه ریزی یک سفر دریایی باشید و بخواهید ببینید آیا کوسه ای در آب های پیش رو وجود دارد یا خیر. اپلیکیشن Shark Tracker برای این منظور طراحی شده است و یکی از اپلیکیشن های جالب برای گوشی شما خواهد بود.

این اپلیکیشن نه تنها الگوهای حرکتی کوسه ها در آب را به شما نشان می دهد، بلکه اطلاعات علمی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که اگر به جانورشناسی علاقه مند هستید، قطعا از آن ها لذت خواهید برد و اگر علاقه زیادی به علم ندارید، می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. . از جمله برنامه های سرگرم کننده را در نظر بگیرید. جالب است بدانید که اپلیکیشن هایی شبیه به Shark Tracker در اپ استورها وجود دارد. به عنوان مثال، Blitzortung یک برنامه کاربردی است که به طور ویژه برای ردیابی رعد و برق در سراسر جهان طراحی شده است.

دانلود از اپ استور / دانلود از گوگل پلی

شبیه ساز Win 98; اپلیکیشن شبیه ساز ویندوز 98 در اندروید

نمایش های جالب گوشی

ویندوز 98 دیگر کاربرد خاصی ندارد مگر برای دوستداران نوستالژی که می خواهند کار در محیط این سیستم عامل را دوباره تجربه کنند. البته این بار روی موبایل. Win 98 Simulator یک شبیه ساز حرفه ای سیستم عامل کلاسیک مایکروسافت است که تمام عملکردهای آن کار می کند.

نکته جالب در مورد Win 98 Simulator وجود اپلیکیشن های اورجینال ویندوز مانند Internet Explorer، Minesweeper، Solitaire، Windows Media Player، Notepad و … است که کار با آن ها همیشه لذت بخش است. به خصوص اکنون که 23 سال از راه اندازی این سیستم عامل می گذرد و فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است.

از گوگل پلی دانلود کنید

  • بهترین برنامه های اندروید برای یادداشت برداری

می دانید از چه برنامه های عجیب یا خاص دیگری استفاده می کنید؟ حتما اپلیکیشن های اندرویدی جالب را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله ۸ اپلیکیشن عجیب و خاص اما کاربردی که نمی دانستید وجود دارند اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.