عصبانیت شدید و بی سابقه رونالدو از رفتار جورجینا!

عصبانیت شدید و بی سابقه رونالدو از رفتار جورجینا!

کریستیانو رونالدو از نگرش جورجینا ناراحت است و احساس می کند که اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است.

به گزارش صبح به نقل از خبرآنلاین; جورجینا رودریگز به خاطر زندگی مشترکش با کریستیانو رونالدو همیشه در کانون توجه است. اخیراً فصل دوم سریال زندگی او به نام «من جورجینا هستم» از شبکه نتفلیکس پخش شده و نام او بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است.

او چند روز پیش به دلیل انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش در کانون توجه قرار گرفت. جورجینا که 48 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، تصاویری از تعطیلات خود با رونالدو و فرزندانشان در تابستان 2020 منتشر کرد.

آنها در یک قایق تفریحی بودند که حدود 5.5 میلیون پوند ارزش دارد و جورجینا با انتشار تصاویری از تابستان جادویی 2020 صحبت کرد.

اکنون ال فوتبولرو ادعا می کند که کریستیانو از نگرش جورجینا ناراحت است و احساس می کند که اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است نیز اخیراً به دلیل رفتار با دوستانش دچار مشکل شده است.

از سوی دیگر، مستند زندگی جورجینا در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری معتقدند که به اندازه کافی معتبر نیست و در برخی مواقع بیشتر شبیه فیلمنامه ای درخشان به نظر می رسد.

اخیراً طرفداران جورجینا با پوشیدن چکمه های چرمی او را برای یک مراسم فراخواندند. چون به یکی از بستگانش یک جفت چکمه گران قیمت قرض داده بود.

نوشته عصبانیت شدید و بی سابقه رونالدو از رفتار جورجینا! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.