عفی تهران کیست؟ قاتل سریال افعی تهران – سایت خبری بازیگرها

عفی تهران کیست؟  قاتل سریال افعی تهران – سایت خبری بازیگرها

برای بسیاری از بینندگان و شنوندگان این سوال مطرح شده است که عافی تهران کیست؟ قاتل سریال تهران افعی کیست؟ در سایت بازیگرها باشید.

قاتل سریال تهران افعی کیست؟

برخی از کاربران با گمانه زنی های خود افعی تهران را وارد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می کنند اما هنوز به قطعیت کامل نرسیده اند.

سریال افعی تهران که چهارشنبه هر هفته از پلتفرم فیلم نت پخش می شود تقریباً شبیه به سریال پوست شیر ​​است و ذهن بینندگان را برای یافتن قاتل به چالش کشیده است.

برخی معتقدند آرمان بیانی (با بازی پیمان معادی) افعی شهر تهران است و می‌خواهد از مادرش انتقام پدر و مادری را بگیرد که فرزندانشان را آزار می‌دهند.

برخی دیگر می گویند نویسنده سریال هرگز بازیگر اصلی را به عنوان قاتل معرفی نمی کند و مطمئن هستند که شاید آرمان دستیار قاتل اصلی سریال است و معتقدند آرمان افعی تهران نیست.

کاربر دیگری می گوید به نظر من کتاب فروشی که روبروی دانشگاه بود می تواند قاتل باشد. به همین دلیل آرمان بیانی به او پیشنهادهای کاری می دهد اما پس از پخش چندین قسمت هنوز خبری از بازی او نیست و شاید کارگردان و نویسنده بخواهند در قسمت های پایانی نقش او را بیشتر برجسته کنند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید افعی تهران کیست.

بیشتر بخوانید:

  • بازیگران سریال افعی از تهران با نقش و بیوگرافی + عکس.

اگر هنوز موفق به دیدن قسمت های پخش شده سریال تهران نشده اید، می توانید آن ها را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

برای دانلود قسمت های سریال تهران آپه روی لینک کلیک کنید

به نظر شما قاتل و مار تهران کیست؟ چه کسی می تواند افعی باشد؟ می توانید نظر خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید و به بهبود این مطالب کمک کنید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=65142

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته عفی تهران کیست؟ قاتل سریالی افعی تهران اولین بار در سایت بازیگرها پدیدار شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.