علت غیبت هومان حاج عبدالهی در ظهر. خ. ۴

علت غیبت هومان حاج عبدالهی در ظهر.  خ.  ۴

مهدی فرجی تهیه کننده سریال ظهر خ به کارگردانی سعید آقاخانی دلیل اضافه نشدن بازیگران سرشناس به جمع بازیگران در فصل جدید این سریال را تشریح کرد.

به گزارش صبح به نقل از بانی فیلم، وی گفت: از همان فصل اول به این نتیجه رسیدیم که داستان سریال و توانایی های بازیگران آن به اندازه ای است که نیازی به اضافه کردن نیست. چهره های شناخته شده در فصل های بعدی

جالب است که برای برخی از این نقش ها ابتدا بازیگران سرشناسی را در نظر گرفتیم اما در یکی دو روز اول که به کار اضافه شدند متوجه شدیم سبک بازی آنها با فضا و جنسیت بازیگران دیگر همخوانی ندارد. .

بنابراین ما از آنها عذرخواهی کردیم و از همان بازیگران ناآشنا استفاده کردیم.

وی افزود: به این ترتیب به جز چند مورد خاص، بازیگر معروفی را به جمع بازیگران اضافه نکردیم. خوشبختانه این رویکرد جواب داد.

مردم از این شخصیت ها و بازی بازیگرانشان خوششان آمده و با آنها ارتباط برقرار کرده اند.

این برای ما اولویت بود که بازی بازیگران از چارچوب کلی داستان خارج نشود.

مدیر سابق شبکه یک درباره همکاری با عوامل این سریال یادآور شد: در این چهار سال و در طول ساخت چهار فصل «نون. به عنوان تهیه کننده ارتباط خوبی بین ما برقرار شده است.

خدا را شکر ویژگی ها و سبک کاری همدیگر را می شناسیم و هماهنگی خوبی بین ما ایجاد شده که امیدوارم ادامه داشته باشد.

پایان ساخت فصل پنجم «نون خا»

وی همچنین درباره استقبال رئیس صداوسیما از ساخت فصل پنجم این سریال گفت: جناب آقای جبلی ریاست محترم سازمان از من خواستند که فصل پنجم «نون خا» را تولید کنم و فرهنگ سازی و آداب و رسوم مردم عزیز کرد باید در آن محور باشد.

البته هنوز گفت و گوی جدیدی با آقای آقاخانی و سایر عوامل این حوزه نداشته ایم. انشاالله در روزهای آتی جلساتی در این زمینه خواهیم داشت تا ببینیم کار به چه صورت خواهد بود.

سوال در مورد دو بازیگر سریال

تهیه کننده «نون خا» در مورد دلیل جدایی حسن مججونی از بازیگران فصل چهارم این سریال برخلاف شنیده ها گفت: چیز خاصی در این مورد نبود.

ابتدا قرار بود در خدمتشان باشیم اما درگیر عملیات سختی شدند و به ابتدای تولید سریال نرسیدند. عذرخواهی کردند و آقای بنفشه خواه جایگزین آنها شد.

فرجی همچنین درباره این شایعه که حضور شخصیت روحانی با بازی هومان حاج عبداللهی در این فصل منوط به عدم پوشیدن لباس روحانیت است، گفت: در فصل دوم تا سوم جایی برای حضور این شخصیت در داستان نداشتیم.

در کنار آن آقای حاج عبداللهی در چند پروژه دیگر نیز حضور داشتند. در این فصل هم از آنجایی که فقط بحث داوری مسابقه فوتبال بین ده نفر اول و ده پایینی را مطرح کردیم، نیازی به حضور آنها با لباس روحانی در داستان نبود.

نوشتن دلیل عدم حضور هومان حاج عبدالهی در ظهر. خیابان چهارم، اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.