علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری بازیگرها درباره علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت ستاره سعیدی چیست؟

ستاره سعیدی، همسر و مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی، آهنگساز و نوازنده ویولون به علت تومور مغزی درگذشت.

 آقای مرتضوی چند روز پیش با انتشار ویدیویی در ترکیه گفته بود که همسرش با گذشت ۱۰ روز از عمل جراحی همچنان در بیهوشی است و از مردم خواسته بود که برای او دعا کنند. او گفته بود که کنسرت استانبول به دلیل وضعیت همسرش به بعد موکول خواهد شد.

علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟
علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

مازیار فلاحی، خواننده ایرانی که به گفته بیژن مرتضوی در روزهای گذشته در کنارش بوده، در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت ستاره سعیدی خبر داد.

خواننده‌های مشهوری هم در صفحه اینستاگرام خود درگذشت همسر بیژن مرتضوی را تسلیت گفتند

بیژن مرتضوی چند روز پیش با انتشار ویدیویی در ترکیه گفته بود که همسرش با گذشت ۱۰ روز از عمل جراحی همچنان در بیهوشی است و از مردم خواسته بود که برای او دعا کنند.

او گفته بود که کنسرت استانبول به دلیل وضعیت همسرش به بعد موکول خواهد شد.

ستاره سعیدی در چند ماه اخیر متوجه وجود تومور مغزی شده بود تا اینکه به پیشنهاد پزشکان برای درآوردن آن تن به عمل جراحی داد و قرار بود ظرف چند روز به خانه برگردد.

داستان ازدواج با بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی روز ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر لس آنجلس آمریکا و در یک خانواده ایرانی به دنیا آمد و تا مقطع فوق لیسانس مدیریت تحصیل کرد.

کانال بازیگرها در ایتا

او سپس وارد عرصه فیلمبرداری شد و درنهایت به عنوان سازنده کلیپ ویدیو مورد توجه قرار گرفت و از این طریق با آقای بیژن مرتضوی آشنا شد.

خانم سعیدی به صورت رسمی در سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۴ ساله بود با استاد بیژن مرتضوی ۵۹ ساله ازدواج کرد و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او را برعهده گرفت.

نوشته علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.