عملکرد حذف عکس های واتس اپ اکنون برای کاربران ویندوز در دسترس است – Tekrato

عملکرد حذف عکس های واتس اپ اکنون برای کاربران ویندوز در دسترس است – Tekrato

مقاله امکان حذف عکس های واتس اپ در دسترس کاربران ویندوز ابتدا در وب سایت بازیگرها – لایف با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

قابلیت پاک شدن عکس واتس اپ این پیام رسان برای کاربران نسخه ویندوز منتشر شد. اما این قابلیت که یک ویژگی امنیتی است فعلا دارای محدودیت است. تا پایان مقاله با Tikrato همراه باشید.

قابلیت پاک شدن عکس واتس اپ یا همان عکس دور ریختنی در دسترس کاربران نسخه ویندوزی این پیام رسان محبوب قرار گرفته است. واتس اپ مدت هاست که سعی می کند قابلیت های مختلفی به خصوص امنیت را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کند. مدت زمان طولانی ویژگی کد مخفی برای قفل کردن چت های خصوصی در واتس اپ اضافه شد و هم اکنون نسخه ویندوز واتس اپ به قابلیت ارسال عکس و فیلم بی نظیر مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اشتراک گذاری استاتوس های واتس اپ در اینستاگرام به زودی امکان پذیر خواهد شد

امکان حذف عکس ها از واتس اپ برای ویندوز راه اندازی شد

ممکن است لازم باشد تصاویر را برای افرادی ارسال کنید که نمی خواهید این تصاویر در گالری شما ذخیره شوند یا توسط گیرنده دسترسی داشته باشند. قبلاً تلگرام این ویژگی را معرفی کرده بود. ارسال تصاویر یکبار مصرف این مشکل را برطرف کرد. اکنون می دانیم که این ویژگی برای واتس اپ در نسخه ویندوز نیز منتشر شده است. لازم به ذکر است که ویژگی مورد بحث قبلاً برای گوشی های اندروید و آیفون در دسترس بود.

لازم به ذکر است که نسخه فعلی ابتدا در سال 2022 برای ویندوز منتشر شد و بعداً به دلایل حفظ حریم خصوصی بازنشسته شد. اما بار دیگر این قابلیت در ویندوز در اختیار کاربران واتس اپ قرار گرفته است.

امکان حذف عکس ها از واتس اپ برای ویندوز راه اندازی شد

اما باید در نظر داشته باشید که عملکرد نسخه دسکتاپ واتس اپ با نسخه موبایل فرق داره در نسخه ویندوز کاربر فقط می تواند پیام های حذف شده ارسال کند و قادر به مشاهده پیام های دریافتی نخواهد بود. دلیل کار نیز مربوط به ابزارهای دور زدن این قابلیت مانند اسکرین شات است.

آپدیت جدید واتس اپ برای ویندوز شامل یک چیز جدید است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس شماره تلفن تماس بگیرند. این بدان معناست که برای برقراری تماس نیازی به رزرو شماره تلفن جدید ندارید.

بیشتر بخوانید:

  • حذف اکانت واتساپ؛ آموزش تصویری حذف اکانت واتس اپ
  • ویژگی محو عکس‌ها و ویدیوها به نسخه‌های وب و دسکتاپ WhatsApp اضافه شده است
  • قابلیت احراز هویت از طریق ایمیل به WhatsApp اضافه شد. مزیت این ویژگی چیست؟

نظر شما در مورد امکان ارسال پیام تکی در نسخه ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با بازیگرها به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله امکان حذف عکس های واتس اپ در دسترس کاربران ویندوز ابتدا در وب سایت بازیگرها – لایف با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.