عملکرد نسل چهارم اسنپدراگون ۸ در هنگام اجرای بازی های گرافیکی شگفت انگیز است – Tecrato

عملکرد نسل چهارم اسنپدراگون ۸ در هنگام اجرای بازی های گرافیکی شگفت انگیز است – Tecrato

مقاله عملکرد شگفت انگیز نسل چهارم اسنپدراگون 8 در اجرای بازی های گرافیکی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی است عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 اجرای بازی ها و برنامه های سنگین بسیار خوب و راضی کننده خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که توسط یک افشاگر معروف صنعت موبایل به بیرون درز کرده است، به نظر می رسد که کوالکام در حال توسعه چیپست جدید خود است. اسنپدراگون 8 نسل 4 عملکرد بالا و امیدوار کننده. این تراشه می‌گوید این تراشه قادر است بازی‌های گرافیکی فشرده مانند Genshin Impact را با وضوح 1080p اجرا کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اولین تراشه های سه نانومتری اگزینوس سامسونگ به تولید انبوه نزدیک می شوند
  • تراشه Dimension 9300 Plus مدیاتک با پشتیبانی از هوش مصنوعی Gemini گوگل معرفی شد
  • تراشه 2 نانومتری GAA سامسونگ در سال آینده وارد تولید انبوه می شود
  • کوالکام تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس خود را با سریع ترین NPU لپ تاپ دنیا معرفی کرد

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام

متأسفانه Digital Chat Station در پست خود به امتیاز بنچمارکی اشاره نکرده است، اما این اطلاعات همچنین نشان از توانایی و سطح بالای تراشه در مدیریت برنامه های گرافیکی سنگین دارد. او همچنین اشاره کرد که موجی از اولین گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 پس از تعطیلات روز ملی چین (اول اکتبر) منتشر خواهد شد. از آنجایی که انتظار می رود تراشه جدید کوالکام در ماه اکتبر عرضه شود، این اطلاعات صحیح و قابل اعتماد به نظر می رسد.

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4

اولین دستگاه مجهز به این تراشه پرچمدار، گوشی ها هستند سری 15 شیائومی آنها خواهند بود. پس از آن، گوشی ها مانند سری ردمی K80 و وان پلاس 13 آنها از این تراشه استفاده خواهند کرد.

اکنون، امتیازات معیار اسنپدراگون 8 نسل 4 دائما در حال افزایش هستند. آخرین امتیاز ثبت شده برای این تراشه در آنتوتو 1769083 است که متاسفانه این امتیاز کمتر از امتیاز پردازنده پرچمدار فعلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است اما انتظار می رود در آینده امتیازات بالاتری داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که این نکات مربوط به نمونه مهندسی پردازنده است و تراشه در حین تست تحت فشار شدید CPU قرار داشته است، بنابراین نمی توان از این نکات به عنوان معیار اصلی برای سنجش عملکرد آن استفاده کرد.

حال باید منتظر ماند تا کوالکام محصول نهایی را عرضه کند و سپس با بررسی های دقیق تر، به قابلیت های واقعی اسنپدراگون 8 نسل 4 دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • آیفون های اپل قبل از گوشی های گلکسی تراشه های 2 نانومتری دریافت می کنند
  • سرمایه گذاری 1.66 میلیارد دلاری هواوی برای دستیابی به استقلال در توسعه تراشه
  • دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده ساخته می شود
  • غیر رسمی: سامسونگ از TPU گوگل در تراشه های هوش مصنوعی خود استفاده خواهد کرد
  • با تحریم‌های جدید آمریکا، هواوی باید رویای پردازنده‌های اینتل و کوالکام را در سر داشته باشد

نظر کاربران بازیگرها در مورد عملکرد نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله عملکرد شگفت انگیز نسل چهارم اسنپدراگون 8 در اجرای بازی های گرافیکی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.