عوامل کمک خلبان معرفی شدند. راه حل مایکروسافت برای کمک به افزایش حاشیه سود شرکت ها – بازیگرها

عوامل کمک خلبان معرفی شدند. راه حل مایکروسافت برای کمک به افزایش حاشیه سود شرکت ها – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

رویداد مایکروسافت اخیرا برگزار شد. یکی از تازه هایی که در این مراسم معرفی شد، عوامل کمک خلبان به نظر می رسد که رویای بیل گیتس بالاخره محقق شده است.

مایکروسافت اخیراً رویدادی برگزار کرده و عوامل Copilot را معرفی کرده است. بیل گیتس همیشه به دنبال راهی برای استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کاربرانش در انجام وظایف روزانه خود بود. به گفته windowscentral، اکنون Copilot ها آمده اند تا علاوه بر تحقق رویای بیل گیتس، کار را برای کاربران آسان تر کنند.

همانطور که می دانید، Copilot تعاملی است. بنابراین هر بار که از آن استفاده می کنید، سعی کنید خواسته ها و نیازهای خود را شناسایی کرده و به شما در استفاده از آنها کمک کنید. بنابراین هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر با شما و نیازهایتان آشنا می شود.

عوامل کمک خلبان کار را برای شما آسان تر می کنند

مایکروسافت در هوش مصنوعی خود از یادگیری ماشینی پیشرفته و الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی استفاده کرده است تا کار را برای کاربران آسان‌تر کند و در وقت آن‌ها صرفه‌جویی کند.

به گفته مایکروسافت، نمایندگان Copilot به زودی با مایکروسافت 365 و ویندوز 11 ادغام خواهند شد. کاربران می توانند برای انجام کارهایی مانند مدیریت ایمیل ها، نوشتن اسناد و حتی برنامه ریزی جلسات خود کمک بگیرند.

به نظر می رسد که مایکروسافت همچنان بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری تمرکز دارد. ابزار جدید علاوه بر انجام کارهای شخصی می تواند به عنوان یک ابزار مفید در محیط کار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

  • مطالعه جدید: هوش مصنوعی می تواند در اصلاح باورهای غلط افراد موثر باشد
  • اولین واکنش ها به عملکرد مدل o1. هوش مصنوعی استدلال OpenAI چگونه به وجود آمد؟
  • هوش مصنوعی خطر توسعه سلاح های بیولوژیکی را افزایش می دهد. اعترافات OpenAI

محتوای عامل کمک خلبان معرفی شد. راه حل مایکروسافت برای کمک به کسب و کارها برای افزایش حاشیه سود اولین بار در بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.