عکسی باورنکردنی از بهاره رهنما در باریک ترین حالت ممکن/تصویر

عکسی باورنکردنی از بهاره رهنما در باریک ترین حالت ممکن/تصویر

تصویری از بهاره رهنما در باریک ترین حالت ممکن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش صبح تایم به نقل از سلام نو، تصویری از بهاره رهنما بازیگر جنجالی کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که بسیار لاغر است و چهره اش کاملا تغییر کرده است.

بالا بردن سطح آگاهی مردم در مورد ایدز با صحبت های بهاره رهنما

بازیگر فیلم سینمایی «آقایان ممنوع الورود» گفت: نپرداختن به مقوله ای مانند ایدز در سینما و تلویزیون به دلیل پنهان کاری ناگفته در سطوح مدیریت فرهنگی است.

بهاره رهنما درباره علت کمتر شدن فیلم یا سریال در این سال ها درباره بیماران مبتلا به ایدز در سینما و تلویزیون گفت: متأسفانه عزم جدی در سطوح بالای مدیریت فرهنگی کشورمان وجود دارد که برخی از واقعیت های موجود را مطرح کنند. جامعه مخفی می شود.

وی ادامه داد: در این سال ها شاهد بودیم که در بدنه مدیریت فرهنگی ما در مورد این بیماری ایدز و برخی ناهنجاری های جنسیتی به صورت گسترده نوعی کتمان وجود دارد و همین امر باعث شده سینما و تلویزیون این موضوع را به تصویر نکشند. “

بازیگر فیلم «سن پترزبورگ» با اشاره به این موضوع که پنهان کاری نمی تواند مشکل را برای همیشه پاک کند و باید شهروندان را در جریان قرار داد، گفت: ما نسل جوانی در جامعه داریم که نسبت به مشکلاتی مانند ایدز بی اطلاع هستند و نمی دانند چیست. برای انجام با آنها خطراتی وجود دارد. در حالی که همه ما وظیفه داریم به آنها اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: اگر اطلاعات صحیحی در مورد این بیماری به جوانان و نوجوانان بدهیم و شرایطی را فراهم کنیم که جوانان هم راه های ابتلا به ایدز و هم راه های پیشگیری از آن را بدانند، مطمئن باشید به تدریج شاهد کاهش این بیماری خواهید بود. بروز ایدز ما رفتار معقول تری با بیماران مبتلا به H. اوه شما خواهیم داشت. V.

کپشن عکسی باورنکردنی از «بهاره رهنما» در نازک ترین حالت ممکن/ اولین تصویر صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.