عکس/ آناهیتا همتی ازدواج خود را تایید کرد; واکنش جالب الهام پاوه نژاد

عکس/ آناهیتا همتی ازدواج خود را تایید کرد;  واکنش جالب الهام پاوه نژاد

آناهیتا همتی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش رسما ازدواج خود را تایید کرد. در این بین الهام پاوه نژاد نیز واکنش جالبی به این اتفاق نشان داده است.

صبحگاه – شهریور ماه سال گذشته بود که آناهیتا همتی با انتشار یادداشتی تلخ از اولین ازدواج خود روایت کرد. او گفت که همسر فیلیپینی اش در سن 48 سالگی درگذشت

اما او به علت مرگ همسرش اشاره ای نکرد. سپس گفت اگر مرگ آنها را از هم جدا نمی کرد. آنها قرار بود دوباره دوران بازنشستگی خود را با هم بگذرانند.

وی از عشق آنها به عنوان نقطه طلایی زندگی خود یاد کرد و گفت: درد و زخم نبودن تو در قلبم هرگز خوب نمی شود.

حالا پس از گذشت 16 سال از این حادثه تلخ، آناهیتا همتی خبر ازدواج خود را داده است. اتفاقی که با استقبال مثبت و خوشحالی کاربران مواجه شده است.

در این بین الهام پاوه نژاد نیز با انتشار یادداشتی نوشت: عزیزم برایت آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم…امیدوارم لحظه لحظه زندگیت سرشار از عشق و شادی باشد عروس زیبا.

بخوانید: وضعیت عجیب آناهیتا همتی در خارج از کشور/عکس

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در 10 مرداد 1352 در تهران به دنیا آمد.

وی به دلیل معلولیت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود نیز سکونت داشته است. همتی در پاییز ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» نوشته محمد رحمانیان فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.

اولین فیلم او افسانه پوپک طلایی ساخته خسرو شجاعی بود که در سال ۱۳۷۶ ساخته شد اما اکران نشد.

از آثار او می توان به قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی بام داغ و بندرعباس اشاره کرد.

توضیح عکس/ آناهیتا همتی ازدواج خود را تایید کرد; واکنش جالب الهام پاوه نژاد اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.