عکس/ ابراز عشق به همسرتان به سبک رضا داودنژاد

عکس/ ابراز عشق به همسرتان به سبک رضا داودنژاد

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود در کنار همسرش غزل بدیعی منتشر کرد.

به گزارش صبح تایم، در این تصویر رضا داودنژاد در کنار همسرش ایستاده و متنی عاشقانه را به آن ضمیمه کرده است.

رضا داودنژاد پس از پیوند مجدد کبد

رضا داودنژاد که بار دیگر پیوند کبد دریافت کرده است از رسانه ها و مسئولان سینمایی وزارت ارشاد گلایه کرد که در 20 روز بستری شدنش در بیمارستان «نمازی» شیراز از او سوالی نکرده اند.

ایسنا: این بازیگر سینما که طی 20 روز گذشته برای انجام عمل های تکمیلی پیوند کبد خود که دو سال پیش در یکی از بیمارستان های شیراز انجام داده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت به دلیل وخامت حالش، تحت عمل جراحی قرار گرفت. پیوند کبد دوباره گفت:

19 ساعت بیهوشی، عمل 9 ساعت و عمل 5 ساعت که در مجموع 14 ساعت است و در 20 روز بعد چهار ساعت به دلیل لخته شدن خون در کبدم انجام دادم. و وضعیت من بدتر شد، تیم پزشکی مجبور شد کبد را خارج کند. دیگران به من لینک می دهند.

بیشتر بخوانید:

شباهت عجیب پسر «فریبرز عرب نیا» به مادر مرحومش عسل بدیعی/ عکس

زیبایی حیرت انگیز «بازیگر زن ایرانی» قبل از مرگ مغزی/عکس

وی که برای عمل پیوند کبد از بیمارستان کوثر به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده بود، این روزها ملاقات را ممنوع دانست و همچنین گلایه کرد که در این 20 روز که تحت عمل های سختی است نه وزارت ارشاد و نه وزارت ارشاد. رادیو او نپرسید.

وی تصریح کرد: هیچکس نپرسید در این سه سال که کار هنری نمی کنم چگونه امرار معاش کردم؟!

توضیح عکس/ ابراز عشق به همسرتان به سبک رضا داودنژاد برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.