عکس/ احسان علیخانی پشت سر پرویز پرستویی آمد!

عکس/ احسان علیخانی پشت سر پرویز پرستویی آمد!

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس و وزیر اسبق آموزش و پرورش در بیانیه ای اعلام کرد که پرویز پرستویی را نمی شناسم.

به گزارش صبح، پس از این بود که احسان علیخانی پشت سر پرویز پرستویی آمد و به انتقاد از این نماینده مجلس پرداخت.

تحسین نامه احسان علیخانی

پرویز پرستویی در متنی خود را در جمع مخاطبان «ماه عسل» قرار داد و خطاب به احسان علیخانی از ساخت این برنامه خسته نباشید گفت. او نوشت:

«من معتقدم برنامه «ماه عسل» از زمانی که جایگاه خود را در تلویزیون پیدا کرد، یکی از تاثیرگذارترین برنامه های رسانه ملی است و پخش آن در ماه مبارک رمضان چندین برابر تاثیرگذاری آن را افزایش داده است.

در ماه مبارک رمضان سعی می کنیم گذشت و تواضع داشته باشیم و به همنوعان خود نگاه کنیم، کمک کنیم، دست فقرا را بگیریم و کارهای دیگری انجام دهیم که در ظاهر انجام می شود، اما در اعماق با این کارها هیچ اتفاقی نمی افتد. به نظر من فقیر، فقیر و فقیرتر خواهد بود.

اما کاری که «ماه عسل» انجام می دهد فراتر از این اقدامات است و نگاهی بسیار انسانی و بزرگوارانه دارد و به مسائلی می پردازد که در این مملکت برای خانواده ها پیش آمده و آنها می آیند تا با جان و دل مسائل خود را مطرح کنند. نتیجه این اتفاق نیز همین خواهد بود که اثربخشی آن را چند برابر خواهد کرد.

من معتقدم «ماه عسل» درست ترین برنامه ای است که تلویزیون برای این روزها در نظر گرفته است، زیرا به نظر من نه این ویژه برنامه ها مفید است و نه این سریال ها پاسخگوی نیازهای روحی این روزهای مردم است، اما «ماه عسل» تنهایی با برنامه احسان علیخانی است. رهبری نقطه قوت تلویزیون است. »

توضیح عکس/ احسان علیخانی پشت سر پرویز پرستویی آمد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.