عکس/ استوری خاص و احساسی رضا قوچان نژاد برای ساره بیات

عکس/ استوری خاص و احساسی رضا قوچان نژاد برای ساره بیات

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال با انتشار استوری جالب توجه ای در اینستاگرام اش زادروز ساره بیات را تبریک گفته است.

بازیگرها- رضا قوچان نژاد ستاره اسبق تیم ملی فوتبال یکی از محبوب ترین پیشکسوتان فوتبال است که این روزها در فضای مجازی طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است.

اما یکی از نکات جالبی که همیشه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی بوده، نام ساره بیات بوده که خواهر همسر رضا قوچان نژاد می باشد.

ساره بیات که از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون بوده به واسطه روابط خانوادگی اش با قوچان نژاد همواره از او در صفحه شحصی این بازیکن قدیمی یاد می شود.

در همین راستا حالا ستاره پیشین تیم ملی با انتشار تصویر خاصی در صفحه اینستاگرام اش زادروز ساره بیات خواهر همسرش را تبریک گفته است.

البته مدتی است قوچان نژاد به همراه خانواده اش به دبی مهاجرت کرده و این تصویر به همراه خانواده اش در امارات ثبت شده است.

ساره بیات از هنرمندان مشهور سینما است که دیروز ۴۳ ساله شده است‌. همسر او علیرضا افکاری، آهنگساز و یکی از تنظیم‌کننده های مشهور ایرانی است.

بخوانید: عکس/ واکنش خاص علی کریمی به درگذشت آتیلا پسیانی

خانه جدید قوچان نژاد در کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش بازیگرها، رضا قوچان نژاد مهاجم اسبق و محبوب تیم ملی فوتبال کشور در سن ۳۴ سالگی زمانی که هنوز می توانست یک ستاره باشد، به فعالیت خود در عرصه فوتبال حرفه‌ای پایان داد.

البته این ملی پوش سابق از ابتدای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک پیشکسوت کم حاشیه در خارج از زمین فوتبال شناخته می شود.

با این وجود قوچان نژاد در این سال‌های کنونی به همراه همسر شناخته شده اش سروین بیات خواهر ساره بیات، در کشور هلند زندگی می کنند.

اما حالا مدتی است که رفت و آمدهای مداوم این زوج به دبی این تصور را در ذهن هواداران شان ایجاد کرده اند که به کشور امارات مهاجرت کرده اند.

البته منتشر شدن تصاویر متعددی از سوی این زوج مشهور و همچنین ساره بیات درباره زندگی در امارات بیش از پیش باعث قوت گرفتن این شائبه شده است.

هرچند به عقیده برخی از کاربران امکان دارد این مهاجرت و ساکن شدن موقتی باشد و خانواده قوچان نژاد بین دو کشور هلند و دبی در رفت و آمد باشند.

نوشته عکس/ استوری خاص و احساسی رضا قوچان نژاد برای ساره بیات اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.