عکس/ الهام حمیدی با این تغییر چهره و استایل شبیه فرانسوی ها شد!

عکس/ الهام حمیدی با این تغییر چهره و استایل شبیه فرانسوی ها شد!

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری جالب و تازه از تغییر چهره خود منتشر کرده و به گفته کاربران شبیه فرانسوی ها شده است.

صبحگاه – الهام حمیدی در سال 1357 با سریال کوی دامون وارد عرصه بازیگری شد. اما همه او را با بازی در سریال حضرت یوسف به یاد می آورند.

وی در این سریال پرمخاطب به کارگردانی فرج الله سلحشور در نقش آسانات همسر حضرت یوسف (ع) بازی کرد. نقشی که الهام حمیدی به خوبی از عهده آن برآمد و شهرتش دو چندان شد.

پس از آن در سریال مختارنامه خوش درخشید و بار دیگر مورد تمجید قرار گرفت.

او طی دو سال اخیر کمتر در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته و تصویر جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

الهام حمیدی با تغییر استایل و ژست در این تصویر دیده می شود و کاربران معتقدند پوشش او شبیه فرانسوی ها شده است.

بخوانید: عکس/ الهام حمیدی در هواپیما; آیا برای همیشه ایران را ترک کرد؟

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1356 است که تحصیلات خود را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهان به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفت.

او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در همان کلاس ها بود که برای بازی در «آوای در گلستان» ساخته رامین بسچی انتخاب شد.

او در سال 2004 برای بازی در فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» برنده تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل زن از خانه سینما شد.

از مجموعه تلویزیونی که حمیدی در آن بازی کرده است؛ می توان به «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شور پرواز» اشاره کرد. او همچنین بازی در فیلم هایی چون «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد.

توضیح عکس/ الهام حمیدی با این تغییر چهره و استایل شبیه فرانسوی ها شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.