عکس/ الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شد!

عکس/ الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شد!

الهام حمیدی به عنوان مدل یک شرکت تولید کننده محصولات شوینده انتخاب شد.

به گزارش صبح، در عکسی که الهام حمیدی منتشر کرده است، وی به عنوان سفیر تبلیغاتی یک شرکت بهداشتی در تبلیغات این شرکت حضور دارد.

الهام حمیدی: من در سینما با کیفیتی کار نمی کنم

الهام حمیدی که سریال «سرزمین کهن» را آماده پخش دارد، گفت: متأسفانه یک سال است که در تولید آثار رکود و وقفه ایجاد شده است و امیدوارم جشنواره جام جم نقطه شروعی باشد. ادامه تولید.»

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تلویزیون در سال 1398 گفت: حدود یک سال است که کار ما راکد بوده و به دلیل انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب وزرا و … تثبیت فضای اقتصادی». است.

وی افزود: تولیدات بسیار خوبی داشتیم، سریال های الف ویژه زیادی ساخته شد و در چند سال اخیر آثار ارزشمند زیادی داشتیم که بودجه بسیار بالا و زمان تولید طولانی داشتند. باز هم کارهای خوب را ببینیم.

این بازیگر درباره تاثیر جشنواره جام جم در ارتقای کیفی آثار و ایجاد رقابت بین هنرمندان نیز بیان کرد: تاکنون چنین جشنواره ای را برای تلویزیون نداشته ایم و به نظرم خیلی خوب و مناسب است؛ این جشنواره در سال 2018 با حضور هنرمندان در این جشنواره برگزار می شود. زیرا تولیدکنندگان آثار تشویق می شوند آثاری را ارائه کنند که بعداً در جشنواره به آنها افتخار کنند.

توضیح عکس/ الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.