عکس/ اینفلوئنسر زن مدعی رابطه خارج از ازدواج با کریستیانو رونالدو شد!

عکس/ اینفلوئنسر زن مدعی رابطه خارج از ازدواج با کریستیانو رونالدو شد!

اولین اتهام خیانت از سوی دانیلا چاوز از شیلی بود که حتی مدعی شد فیلم هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی گوید.

به گزارش صبح به نقل از خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو صراحتا هرگونه اتهام رابطه با زنی غیر از شریک زندگی خود، جورجینا رودریگز را رد کرد و گفت که هرگونه ادعا در این پرونده “کاذب و تهمت آمیز” است.

کریستیانو از طریق ایجنت خود به مطبوعات در زادگاهش پرتغال اطلاع داده است که اظهارات دو اینفلوئنسر که ادعا می کنند با او رابطه داشته اند کاملاً دروغ است.

اولین ادعای خیانت از سوی دانیلا چاوز از شیلی بود که حتی مدعی شد فیلم هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی گوید که با یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان رابطه جنسی داشته است.

مدل سابق یکی از مجلات آمریکایی می گوید که دیگر نمی تواند در برابر این شایعات سکوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت اتفاقات رخ داده را فاش کند.

این مدل پس از اظهاراتی که انجام داد مورد هجوم طرفداران کریستیانو در توییتر قرار گرفت و او برای اثبات جعلی نبودن حرف هایش گفت:

من حتی یک ویدیو دارم اما نمی توانم آن را آپلود کنم زیرا او نیز در آن حضور دارد، این فقط حریم خصوصی است و ما در آن ویدیو برهنه هستیم.

پس از او جورجیلا ونزوئلایی مدعی شد که پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر با پرتغالی ها دیداری صمیمانه داشته است.

او در بیانیه ای گفت: این دیدار با رضایت من انجام شد، اما علیرغم رضایت من احساس می کنم به دلیل بدنامی و قدرت کریستیانو از من سوء استفاده شده است.

توضیح عکس/ اینفلوئنسر زن مدعی رابطه خارج از ازدواج با کریستیانو رونالدو شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.