عکس/ این بازیگر از دوقلوهای دوست داشتنی خود رونمایی کرد!

عکس/ این بازیگر از دوقلوهای دوست داشتنی خود رونمایی کرد!

فلامک جنادی بازیگر طنز سال های اخیر این روزها زیاد کار نمی کند.

به گزارش صبحانه، فلامک جنادی که یک دختر و پسر دوقلو دارد عکس هایی از فرزندان ناز خود را منتشر کرده است.

دومین کتاب داستانی فلامک جنادی در نمایشگاه

دومین اثر داستانی فلامک جنیدی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

ایسنا: دومین کتاب داستانی فلامک جنادی اولین رمان او به نام «چرک» است. این رمان با حال و هوای واقع گرایانه نوشته شده است و درباره زنی است که زبان تدریس می کند، زنی با دندان آبسه که دنیایش مطابق میل او پیش نمی رود.

او که مدام با اتفاقات عجیب و غریب و آدم های ظالم روبه رو می شود و به شدت تنهاست، برای یافتن این تلخی، مدام در گذشته ای نه چندان دور می کاود تا اسراری را که سرنوشت او را به این سمت کشانده و در این راه پنهان کرده است، بیابد. واقعیت ها آشکار می شود …

جنیدی پیش از این مجموعه داستان «جایی به نام تاماساکو» را منتشر کرده بود که در فهرست نهایی نامزدهای جایزه بنیاد هوشنگ گلشیری نیز قرار گرفت. «چرک» هفته آینده همزمان با نمایشگاه کتاب اکران می شود. این رمان نیز مانند کتاب قبلی او توسط نشر چشمه منتشر شده است.

فلامک جنادی متولد 1351 است و سال هاست به عنوان بازیگر طنز در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. او در سال های اخیر داستان نویسی را جدی گرفته و تاکنون دو کتاب منتشر کرده است.

توضیح عکس/ این بازیگر از دوقلوهای دوست داشتنی خود رونمایی کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.