عکس/ این بازیگر با حضور در جمع حاضران ابراز احساسات کرد

عکس/ این بازیگر با حضور در جمع حاضران ابراز احساسات کرد

شهرزاد کمال زاده بازیگر تلویزیون و سینما تصویر جدیدی از خود را به اشتراک گذاشت.

به گزارش صبح ؛ در این تصویر شهرزاد کمال زاده به احساسات مردم و حضار پاسخ می دهد.

شهرزاد کمال زاده: من عاشق امام حسین (ع) هستم.

شهرزاد کمال زاده بازیگر جمعه نیز در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز اظهار داشت: از کودکی عشق خاصی به امام حسین (ع) دارم و بسیار خوشحالم که برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم.

ایرنا: این هنرمند جوان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: این دومین بار است که به شیراز می آیم و بسیار خوشحالم که در بهترین فصل شیراز به شیراز آمدم.

وی ادامه داد: تا اردیبهشت ماه به شیراز نیامده بودم، مردم شیراز عاشق این شهر هستند و احساس خوبی نسبت به این شهر دارند و همیشه مهمان نواز هستند و همیشه من و همکارانم را دوست داشته اند.

کمال زاده درباره نقش خود در سریال مرز خوششتی نیز گفت: نقش من در این مجموعه تلویزیونی متفاوت و جذاب بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم این نقش را بازی کنم.

این بازیگر جوان گفت: یکی از آرزوهای من این است که فقر و بیماری و جنگ ریشه کن شود زیرا هر کدام از اینها مرا بسیار ناراحت می کند. خیلی دوست دارم همه جای دنیا را ببینم و اگر بازیگر نمی شدم حتما توریست می شدم. من دوست دارم نقش بازی کنم. 16 سال در عرصه تئاتر و سینما منتظرش بودم.

توضیح عکس: این بازیگر زن صبح برای اولین بار احساسات خود را در برابر اشتیاق تماشاگران ابراز کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.