عکس/ این کودک سه ساله در آغوش عمو پورنگ حالا بازیگر معروف شده است!

عکس/ این کودک سه ساله در آغوش عمو پورنگ حالا بازیگر معروف شده است!

عمو پورنگ (داریوش فازیایی) تصویری قدیمی و دیده نشده از یک بازیگر معروف را در سه سالگی در آغوشش منتشر کرده است.

به بازیگرها- پس از انتشار این تصویر، بسیاری از کاربران فضای مجازی به پیری عمو پورنگ و سه سالگی این بازیگر واکنش نشان دادند.

در این میان برخی کاربران نیز گفته اند باورشان نمی شود که این کودک سه ساله همان امیرمحمد (متقیان) برنامه های عموپورنگ باشد.

امیرمحمد البته نسبت به داریوش فضیایی هم ابراز احساسات کرد و او را خانواده اش خواند.

او از کودکی از طریق عمو پورنگ وارد عرصه بازیگری شد. او در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخت و به شهرت قابل توجهی دست یافت.

بخوانید: ویدئو/ بعد از نانوایی پیام دهکردی، این بار عمو پورنگ عطاری درست کرد!

ماجرای علاقه امیرمحمد متقیان به مدرسه موش ها

او درباره علاقه مندی های دوران کودکی اش به مدرسه موش ها گفت: من متولد 1374 هستم و طبیعی است که خیلی از سریال ها را ندیده ام اما خیلی از آنها را در بازپخش و آنلاین دیده ام و واقعا هنوز هم جذاب هستند.

متقیان همچنین گفت: سریال «مدرسه موش ها» به کارگردانی خانم برومند همچنان عنوان جذاب و شخصیت های جذابی در ذهن مخاطب دارد.

او می گوید پس از تماشای فیلم «شهر موش ها» که در دهه نود تولید و پخش شد، عروسک کپل را به یادگاری خریدم، چون شخصیت بامزه ای بود.

توضیح عکس/ این کودک سه ساله در آغوش عمو پورنگ حالا بازیگر معروفی است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.